Gå til innhold
Arkivverket

etterkommere etter Susanne og Arnbjørn Tveråmo


Wenche Bye
 Del

Recommended Posts

Susanne er født Rollag, fra Eydehavn født 16.sept. 1939

Arnbjørn er sønn av Adelheid f. Endresen)

 og Emil Andreas Tveråmo.

Arnbjørnn er født 25.12. 1911

Er det noen som kjenner til dette?

Vennlig hilsen Wenche Bye

 

Endret av Wenche Bye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er en dødsannonse i Agderposten 15.01. 1997. Men den lar seg ikke lese digitalt, så du må nok enten til Nasjonalbiblioteket eller Agderposten for å lese den.

susanne.PNG.a5c761c9c5b1ec35ba1d03abc24240f4.PNG

 

Mvh

Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje det du spør om, men vi finn Arnbjørn i DIS sine gravminne: http://www.disnorge.no/gravminner/

 

Id  Fnavn  Enavn  Fdt  Får  Ddt  Dår  Bdato  Bår  Kj  Gnr  Gravsted Kommune Korr
3009289 Arnbjørn  Tveråmo  2512  1911  1301  1997  1701  1997  KCM     Stokken Arendal Send korrigering
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var Susanne f. 1939 kona til Arnbjørn f. 1911, med 28 års aldersforskjell?

 

Her er ei Susanne Tveråmo, men fødd i 1906:

 

3009288 Susanne  Tveråmo    0504  1906  2704  1978  3105  1978    KCM       Stokken Arendal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips Wenche, legg alltid ved lenker vedr. samme familie (du kunne også fortsatt i den tidligere tråden mht. spørsmål om etterkommere)

 

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Brynjulf skrev:

Susanne Rollag er født 5.april 1906. Kirkebok: Klokkerbok, Heddal 1879-1908, side 180.

 

Nummer 28

 

Telemark fylke, Heddal i Heddal, Klokkerbok nr. I 2 (1879-1908), Fødte og døpte 1906, Side 180
Permanent bilde-ID: kb20061129020263
Brukslenke for sidevisning: https://media.digitalarkivet.no/kb20061129020263
Permanent bildelenke: http://urn.digitalarkivet.no/URN:NBN:no-a1450-kb20061129020263.jpg
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

Takk skal dere ha for all informasjon!!!

Beklager jeg skrev feil, Susanne var selvfølgelig født i 1906 og de ble gift i 1939.

Ser klart at det er en fordel med lenker på "samme sak, jeg må bare lære meg hvordan jeg

gjør det.

Mvh W. Bye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Egil Johannessen skrev:

Et lite tips Wenche, legg alltid ved lenker vedr. samme familie (du kunne også fortsatt i den tidligere tråden mht. spørsmål om etterkommere)

 

 

Fullstendig enig med Egil. Blir litt oppgitt av å bruke tid på å søke opp personer/ting som allerede er identifisert.

Den lille tiden jeg har til rådighet kunne jeg da brukt på å hjelpe andre.

Mvh

Ivar

Endret av Ivar Moe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.