Lise Stensby #1 Skrevet April 12 Hei, jeg finner ikke min mormor, Gunhild Hauge (enkefru) fra 1960-. Jeg vet at hun bodde i Oslo, finner henne i Meltzersgt.5 fram til1960. Kan noen hjelpe? mvh Lise Stensby Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Egil Johannessen #2 Skrevet April 12 13 minutter siden, Lise Stensby skrev: Hei, jeg finner ikke min mormor, Gunhild Hauge (enkefru) fra 1960-. Jeg vet at hun bodde i Oslo, finner henne i Meltzersgt.5 fram til1960. Kan noen hjelpe? Finner Gunhild Hauge fra 1965-66 og videre i Maridalsveien 181 (det står dog ikke enkefru) - når døde hun? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Lise Stensby #3 Skrevet April 13 Kjempefint, det er min mormor, døde i 1984. men det er perioden 1960-65 jeg primært er ute etter. Minnes at vi besøkte henne i Nobels gate, men finner jo ikke adressebøker for perioden. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Egil Johannessen #4 Skrevet April 13 (endret) 36 minutter siden, Lise Stensby skrev: men finner jo ikke adressebøker for perioden. Adressebøker Oslo 1959 - 1966 - årene 1963 og 1964 er ikke med - https://media.digitalarkivet.no/db/browse?counties[0]=03&start_year=&end_year=&text=adressebok&page=2 Endret April 13 av Egil Johannessen Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Lise Stensby #5 Skrevet April 13 Åja, der er hun ikke, nei. Hun må bodd hos noen på framleie i de årene, kanskje. Men er de noen folketellinger jeg kan lete i, da. Tusen takk for gode forsøk! mvh Lise Stensby 1 Egil Johannessen reagerte på dette Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider