Gå til innhold
Arkivverket

Varsel om nedetid for Digitalarkivet onsdag 18. april fra 14:30


Tone Merete Bruvik
 Del

Recommended Posts

På grunn av vedlikehold blir det nødvendig å ta ned Digitalarkivet onsdag 18. april 2018 fra ca. 14:30 til 15:30. Det blir antagelig bare et kort avbrudd, men akkurat hvor lenge vet vi ikke helt nå. 

 

Due to service will the Digital Archive be out of service on April 18, 2018 from 14:30 to 15:30. Probably only a short stop, how long are at the time unknown. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har er problem etter oppdateringen, ting henger seg opp og responsen på søk uteblir. Digitalarkivet er derfor tatt ned igjen mens feilen rettes. Akkurat nå vet vi ikke hvor lang tid det tar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då kan jo eg nytte høvet til å stille eit spørsmål om "gamle" Digitalarkivet.

 

Ved landsomfattande søk (f. eks. FT1900) ser dette slik ut:

5ad753b8e3b5b_utennavn.thumb.jpg.a6ab1dfc50f56101a013d67dee01fc06.jpg

 

Klikkar eg på "Florø" for å sjå dei 18 treffa får eg "Unhandled Exception: Range check error"

 

Dette har vore slik lenge, og gjeld samtlege kommunar. Er dette mogeleg å fikse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha noen diskusjon om gamle Digitalarkivet i denne tråden, det blir bare rot. 

 

PS! Dette virker faktisk når jeg prøver, slik at det er ikke godt i si hva som er problemet her. Du kan jo prøve en annen nettleser? Vi retter ikke feil i gamle Digitalarkivet, det bare går så lenge som det går, før eller seinere vil det ikke virke lenger.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi oppe igjen, slik sikkert flere alt har oppdaget. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Anette S. Clausen unpinned this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.