Gå til innhold
Arkivverket

Til Lars Øyane


Ivar Moe
 Del

Recommended Posts

Hei Lars

 

Kom over disse. Er det gamle kjente ? Bosatt i Listerby, Blekinge, Sverige

 

Ola Pehrsson - Født i Hafslo 06 Jul 1817  med familie

 

hafslo.PNG.43f4b0ed8b1c2dd1e28d357a48adc9a5.PNG

Endret av Ivar Moe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ivar for spennande og utfordrande innlegg!

 

No har du sett meg fast!  Eg kan i augneblinken ikkje dra kjensel på nokon av desse karane som fødde i Hafslo, i alle fall ikkje på dei datoane som er oppgjevne!  Men då er spørsmålet om det seg gjera finna fleire detaljar om dei - som til dømes vigslene deira?  Eller andre husförhörslister?

 

Dette er slike utfordringar som verkeleg får hjernevinningane til å spinna, og eg vonar me greier å løysa denne gåta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ivar Moe skrev:

Hei Lars

 

Kom over disse. Er det gamle kjente ? Bosatt i Listerby, Blekinge, Sverige

 

Ola Pehrsson - Født i Hafslo 06 Jul 1817  med familie

 

hafslo.PNG.43f4b0ed8b1c2dd1e28d357a48adc9a5.PNG

 

Denne er også født i Hasslö (Förkärla), Blekinge

 

https://sok.riksarkivet.se/bildvisning/C0057236_00041

Endret av Sven Hjortland
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har du den. Der gikk jeg på en smell, var sikker på at det stod Hafslo.

Så da forstår jeg at Lars ikke kjente noen av karene :)

 

Imponerende av Sven å finne ut av dette, og bra det ble løst før "hele"landet satt i gang med å søke etter fasit.

 

Beklager 

 

Mvh

Ivar

Endret av Ivar Moe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ivar Moe skrev:

Der har du den. Der gikk jeg på en smell, var sikker på at det stod Hafslo.

Så da forstår jeg at Lars ikke kjente noen av karene :)

 

Imponerende av Sven å finne ut av dette, og bra det ble løst før "hele"landet satt i gang med å søke etter fasit.

 

Beklager 

 

Mvh

Ivar

 

Det å gjere feil er ofte lærerikt. Iallefall tykkjer eg at det er nyttig å få utvida geografikunnskapane, samstundes som det også er nyttig med ei påminning om kor lett det er å sjå seg blind på det som ein trur står skrive i ei kjelde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ivar Moe skrev:

Jeg får kompensere med denne da. dette må vel være riktig :)

Kristina Torgersen Øvrebø født i Lyster bosatt i Malmø

 

Hafslo4.thumb.PNG.21f2b5763a934826a1de341523078d01.PNG

 

Samme her - https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSGC-B9TR-P

 

Mvh

Ivar

 

Vielsen i Bergen https://www.digitalarkivet.no/view/327/pv00000000768013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven, Ivar og Torbjørn for nye interessante og avklarande kommentarar!

 

Problemet med dei to karane i Listerby er løyst, og eg er glad for at svaret frå Sven dukka opp før eg la meir arbeid ned i saki.  Eg er òg svært glad for at Ivar fann Kristina i Sverige.  Eg visste ikkje at ho hadde butt i Sverige før ho hamna i Stavanger og sidan i Amerika.

 

Men biografien hennar har framleis ein del «hòl», og her følgjer manuskriptet for huslyden hennar:

 

~~~~~~~~~~~~~

 

Kristina Torgersdotter Øvrebø, f. {i Luster} 25.3.1879,

Kristine Øvrebø flytte til Bergen og gifte seg der 27.5.1900 med Peter Magni Johannesson Lindholm frå Skatelöfs forsamling, Kronobergs län i Sverige.  Han var son av sporskiftar Johannes Petersson på

 

##### (fullt namn på faren og bustaden hans i Skatelöf?)

 

##### (opphavet hans?)

 

##### (fullt namn på mor til Peter Magni og opphavet hennar?)

 

og f. i Skatelöfs forsamling, Krobnobergs län i Sverige 15.5.1875.  Peter Lindholm var smed ved ein mekanisk verkstad, først i Bergen til 1906 og sidan i Malmö, Skåne i Sverige til dei i

 

##### (kva år til Stavanger? – 1920?)

 

busette seg i Stavanger.  Derifrå utvandra dei so til Amerika i 1923.  Dei busette seg i Kingston, Ulster Co., N.Y. der Peter livnærte seg som snikkar og musikar («carpenter and musician»).  Peter d. i Kingston, N.Y. 20.5.1943, medan Kristine Lindholm d. same staden 10.1.1956.  Dei fekk fem born i lag:

a. Ellen Marie Petersdotter Lindholm, f. i Bergen 19.9.1900, flytte med foreldri til Stavanger og utvandra derifrå til Amerika i 1929.  Ellen var konsertpianist («concert pianist») og budde i Brooklyn, N.Y., men d. ugift i Kingston, N.Y. alt 3.5.1931.

b. Jenny Therese Petersdotter Lindholm, f. i Bergen 14.5.1903, flytte òg med foreldri sine til Stavanger, men gifte seg første gongen

 

     ##### (vigselsstaden? – Stavanger?)

 

     10.7.1920 med Thomas Charles Lee, f.

 

     ##### (fødestaden hans?)

 

     2.12.1900.  Thomas var seljar og musikar, og han og Jenny budde

 

     ##### (Stavanger?)

 

     men Thomas d.

 

     ##### (dødsstaden hans?)

 

     4.3.1928, og same året utvandra Jenny Lindholm til Amerika.  Ho d. i Brooklyn, N.Y. 30.6.1940.  Jenny gifte seg att i Brooklyn, N.Y. 20.5.1932 med Hugh Edward Roze, f.

 

     ##### (fødestaden hans? – i Russland!?)

 

     2.4.1900, men utvandra til Amerika i

 

     ##### (utvandringsåret hans?)

 

     og d. i Brooklyn, N.Y. 20.2.1962.  Hugh Roze var seljar («salesman»), medan Jenny var sjukepleiar («nurse»).  Dei budde i Brooklyn, N.Y.  Jenny fekk tre born, eitt frå første ekteskapet, som utvandra til Amerika med besteforeldri i 1923, og to frå det andre.

c. Augusta Amanda Petersdotter Lindholm, f. i Bergen 5.7.1905, flytte til Stavanger med foreldri, men flytte i 1920 vidare til Buøy utanfor Stavanger der ho d. 8.6.1921.

d. Magni Johan Valentin Peterson Lindholm, f. i Sverige

 

     ##### (kvar i Sverige fødd? - Malmö?)

 

     14.2.1908, utvandra til Amerika med foreldri i 1923 og arbeidde som elektroingeniør og musikar («electrical engineer and musician») i Brooklyn, N.Y., men d. ugift i Kingston, N.Y. 20.7.1943.

e. Gunhild Viola Petersdotter Lindholm, f. i Sverige

 

     ##### (kvar i Sverige fødd? - Malmö?)

 

     27.3.1910, utvandra òg til Amerika med foreldri i 1923, men

 

     ##### (lagnaden hennar??)

 

~~~~~~~~~~~~~

 

Eg ville sjølvsagt setja stor pris på opplysningar som kan fylla desse siste hòli, og takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lars E. Øyane skrev:

 

 

     4.3.1928, og same året utvandra Jenny Lindholm til Amerika.  Ho d. i Brooklyn, N.Y. 30.6.1940.  Jenny gifte seg att i Brooklyn, N.Y. 20.5.1932 med Hugh Edward Roze, f.

 

 

Jenny Therese Lindholm forlovet seg i Brooklyn desember 1924 med disponent Roy Heigaard??  Usikker på om de giftet seg.

Jenny giftet seg deretter med Hugo N Roze på Manhattan, NY, den 11. mars 1927

 

New York, Extracted Marriage Index, 1866-1937

 

Name:Jenny T Lindholm

Gender:Female

Marriage Date:11 Mar 1927

Marriage Place:Manhattan, New York, USA

Spouse:Hugo N Roze

Certificate Number:8151

jenny t.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Kingston Daily Freeman, 11. januar 1956

k.lindholm.jpg

 

Ser ut som Gunhild Viola også døde ung siden hun ikke er nevnt her

Endret av Sven Hjortland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lars E. Øyane skrev:

 

 

c. Augusta Amanda Petersdotter Lindholm, f. i Bergen 5.7.1905, flytte til Stavanger med foreldri, men flytte i 1920 vidare til Buøy utanfor Stavanger der ho d. 8.6.1921.

 

 

Augusta Amanda Lindholm døde 8. juni 1920 ifølge dødsannonsen i Stavanger Aftenblad 9. juni 1920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunhild Lindholm døde 13. desember 1927

 

Rogaland fylke, Stavanger, Dødsfallsprotokoll nr. B 6 (1923-1928), Dødsfallsprotokollside, Side 335-336
Permanent bilde-ID: sk10511304220173
Brukslenke for sidevisning: https://media.digitalarkivet.no/sk10511304220173
Permanent bildelenke: http://urn.digitalarkivet.no/URN:NBN:no-a1450-sk10511304220173.jpg
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenny og Hugo fikk en datter til som døde 1 dag gammel

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:2WLM-3ZF

 

 

 

Other information in the record of Catherine Roze

from New York, New York City Municipal Deaths

Name: Catherine Roze
Event Type: Death
Event Date: 04 Jul 1936
Event Place: New York City, Queens, New York, United States
Address: 109 Hix Lane
Residence Place: Queens, New York, New York
Gender: Female
Age: 0
Marital Status: Single
Race: White
Birth Date: 03 Jul 1936
Birthplace: U.S.A.
Cemetery: City Cemetery
Father's Name: Hugo Roze
Father's Birthplace: Russia
Mother's Name: Jennie Landhalf
Mother's Birthplace: Norway

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på temaet.

 

En familie med etternavn Lyster var bosatt i Trondenes på Elgsnes ?

 

Pr. nå husker jeg ikke fornavn og år. Dette er slutten 1800.

 

Er Kinsarvik ditt område ?

 

Min bestefar gikk i lære hos Johannes Lofthus ,som treskjærer. ca 1902-1905.

 

Vår eminente skjærer Lars Kinsarvik var bosatt i Tømmeråsen , Trondenes i flere år.

 

Datteren ble gift på Sama ,Trondenes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenny Lindholm ugift i 1924 til USA https://www.digitalarkivet.no/view/8/pe00000000383769

Kristine Lindholm til mannen i USA i 1928 https://www.digitalarkivet.no/view/8/pe00000000388841

Magni Valentin Johan Lindholm til USA i 1926 https://www.digitalarkivet.no/view/8/pe00000000385739

Ellen Marie Lindholm til USA i 1928 https://www.digitalarkivet.no/view/8/pe00000000388843

Endret av Sven Hjortland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven og Odd for nye spennande og utfyllande innlegg!

 

Først kort til Odd:  Me hadde i Luster på 1600-talet ein sokneprest med namn Christen Henrikson (1590-1645).  Han hadde i alle fall tre søner som tok ættenamnet LYSTER, mellom anna sonen Henrik Christenson Lyster (1637-1683) som vart «viseprest» til Strinda.  Han hadde fleire søner i Strinda, og han har truleg etterkomarar som framleis nyttar Lyster-namnet, men eg har aldri freista følgja desse ættene framover i tid...

 

Når det gjeld Kinsarvik, so er det på ingen måte «mitt område».  Avstanden frå Luster til Kinsarvik er lenger enn avstanden frå t.d. Oslo til Lillehammer...  So der kan eg nok ikkje hjelpa deg...

 

Attende til Kristine Øvrebø, so er det heilt klart at dei opplysningane som eg hadde frå før, og som eg i all hovudsak fekk frå ein eller annan slektning av Kristine (eg hugsar ikkje kven - kanskje var det ei av døtrene til Jenny?) for minst 30 år sidan, var ganske so «upresise».

 

Eg trur denne Kjeld Lindholm frå utvandringslista frå 1928 må vera sonen «Charles» som Jenny skulle ha hatt i første ekteskapet sitt i Stavanger med Thomas Charles Lee, for han skulle jo ha utvandra til Amerika med besteforeldri (les bestemori!)!

 

Eg har oppdatert manuskriptet frå innlegg #10 over, men let det gamle manuskriptet stå (til skrekk og advarsel...):

 

~~~~~~~~~~~~~~

 

Kristina Torgersdotter Øvrebø, f. {i Luster} 25.3.1879,

Kristine Øvrebø flytte til Bergen og gifte seg der 27.5.1900 med Peter Magni Johannesson Lindholm frå Skatelöf, Kronobergs län i Sverige.  Han var son av sporskiftar Johannes Petersson på

 

##### (fullt namn på faren og bustaden hans i Skatelöf?)

 

##### (opphavet hans?)

 

##### (fullt namn på mor til Peter Magni og opphavet hennar?)

 

og f. i Skatelöf, Kronobergs län i Sverige 15.5.1875.  Peter Lindholm var smed ved ein mekanisk verkstad, først i Bergen til 1906 og sidan i Malmö, Skåne i Sverige og frå 1910 i Glemmen til dei i

 

##### (kva år til Stavanger? – 1920?)

 

busette seg på Buøy i Stavanger.  Derifrå utvandra so Peter Lindholm til Amerika i 1923,  

 

##### (sjekka dette utvandringsåret?)

 

medan Kristine følgde i 1928.  Dei busette seg i Kingston, Ulster Co., N.Y. der Peter livnærte seg som snikkar og musikar («carpenter and musician»).  Peter d. i Kingston, N.Y. 20.5.1943, medan Kristine Lindholm d. same staden 10.1.1956.  Dei fekk fem born i lag:

a. Ellen Marie Petersdotter Lindholm, f. i Bergen 19.9.1900, flytte med foreldri til Stavanger og utvandra derifrå til Amerika i 1928.  Ellen var konsertpianist («concert pianist») og budde i Brooklyn, N.Y., men d. ugift i Kingston, N.Y. alt 3.5.1931.

b. Jenny Therese Petersdotter Lindholm, f. i Bergen 14.5.1903, flytte òg med foreldri sine til Stavanger, men utvandra til Amerikai 1924.  Ho gifte seg i Brooklyn, N.Y. 11.3.1927 med Hugo Edward

 

     ##### (middle initial N!?)

 

     Roze, f.

 

     ##### (fødestaden hans? – i Russland!?)

 

     2.4.1900, men utvandra til Amerika i

 

     ##### (utvandringsåret hans?)

 

     og d. i Brooklyn, N.Y. 20.2.1962.  Hugo Roze var seljar («salesman»), medan Jenny var sjukepleiar («nurse»).  Dei budde i Brooklyn, N.Y. der Jenny d. 30.6.1940.  Hugo Roze d. same staden 20.2.1962.  Jenny fekk i alt fem born, fire frå ekteskapet med Hugo Rose og ein son før ekteskapet.

c. Augusta Amanda Petersdotter Lindholm, f. i Bergen 5.7.1905, flytte til Stavanger med foreldri og d. på Buøy i Stavanger 8.6.1921.

d. Magni Valentin Johan Peterson Lindholm, f. i Stoby, Kristianstads län, Sverige 14.2.1908, utvandra til Amerika i 1926 og arbeidde som elektroingeniør og musikar («electrical engineer and musician») i Brooklyn, N.Y., men d. ugift i Kingston, N.Y. 20.7.1943.

e. Gunhild Viola Linnia Petersdotter Lindholm, f. i Skatelöf, Kronobergs län, Sverige 27.3.1910, d. på Buøy i Stavanger 13.12.1927.

 

~~~~~~~~~~~~~~

 

Eg takkar på ny for framifrå bistand til komplettering av denne biografien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ein forseinka, men like hjarteleg, takk til Ivar for siste innlegget!  Det var kjekt å få på plass at Hugo var fødd i Riga, men forundrer meg litt over at det står Russland, for om ikkje eg hugsar heilt feil, var vel Latvia ein sjølvstendig stat i mellomkrigstidi?  Eg var i si tid svært so skøyteinteressert (er eg forsovidt framleis, men misliker kommersialiseringi av sporten...!), og i dei gamle statistikkane fann me namnet Alfons Bērziņš frå Latvia!?  Han vart vel europameistar i 1939?

 

Eg manglar forresten framleis opplysningar om dei svenske foreldri til Peter Lindholm, samt utvandringi til Peter frå Stavanger (1923?)...

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand til komplettering av denne biografien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • Renathe-Johanne Wågenes - Arkivverket locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.