Gå til innhold
Arkivverket

Til Lars Øyane


Ivar Moe
 Del

Recommended Posts

36 minutter siden, Ivar Moe skrev:

 

image.png.efac0cf7df9b086d49f4df5f17c336bc.png

 

 

Nummer 42 ??     Sogn og Fjordane fylke, Dale, Gaupne, Fortun, Nes i Luster, Ministerialbok nr. A 7 (1849-1859), Døde og begravede 1853, Side 182
Permanent bilde-ID: kb20070305670040
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20070305670040
Permanent bildelenke: http://urn.digitalarkivet.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070305670040.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ivar og Sven for nye interessante innlegg!

 

1853 var verkeleg eit hendingsrikt år i Luster.  Dei fleste av desse ulukkeshendi er refererte på denne kyrkjeboksida:

 

https://media.digitalarkivet.no/view/8401/185

 

Etterlysingi etter ervingane etter Ole Pederson Kjødnen har me vore borti tidlegare.  Elles, når det gjeld Torsten Hansson Kjørlaug (1761-1791), so var han yngst av tjue søsken frå farens fem ekteskap.  Denne ætti har eg bra oversyn over, men eg forundrar meg over at broren Knut Hansson (1745-1819) var soldat i Bergen so seint som i 1791, 46 år gamal...

 

En ny kjempetakk for framifrå innlegg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ivar for nye interessante innlegg!

 

Når det gjeld Brock-ætti, har eg full kontroll på dei.  Far til Mathias Brock var bataljonskirurg ved Bergenhusiske regiment, medan kona var dotter til sokneprest Lind i Hafslo.  Dei budde nokre år på presteenkjegarden Kjos i Hafslo og er omskrivne der.

 

Sokneprest Mathias Berntsen frå Holland har eg nemnt under Hafslo prestegard:

 

~~~~~~~~~~~~~~

 

Mathias Berntsen, opphavleg frå Kampen i Nederland, var f. der 13.12.1594 og gifte seg kring 1621 med ei Johanna Christensdotter som me ikkje kjenner opphavet til.  Ho var truleg f. kring 1595.

Mathias Berntsen vart student i 1615 frå Stavanger skule og vart i 1621 tilsett som personleg kapellan ved Krosskyrkja i Bergen, ei stilling han hadde fram til 1624.

Mathias Berntsen kom so i 1626 som ny sokneprest til Hafslo, men alt same året bytte han seg herifrå att.

Mathias Berntsen tok hausten 1626 over som residerande kapellan til Nykyrkja i Bergen og hadde denne stillingi til han d. i Bergen kring 1653.  Johanna levde att som enkje, og dødsfallet hennar er ukjent.  Dei fekk fire born i lag, men dei er alle ukjende for oss.

 

~~~~~~~~~~~~~~

 

Som du ser, har eg fått med meg det som du attgjev i innlegg #282, og eg tek gjerne imot fleire detaljar, til dømes om borni deira, men dei vert det sikkert ikkje so enkelt å finna,   eller...?

 

Sølfest Johannesson på Nykvåg i Bø (jmf. innlegg #283) har eg fanga opp før, men biografien hans er etter måten «spinkel», so denne hafr eg nettopp lagt ut som eige tema, sjå:

 

https://forum.arkivverket.no/topic/226112-sølfest-johannesson-1825-1871-frå-ottum-i-luster-til-nykvåg-i-bø-kvar-vart-det-av-broren-ole-fødd-1823-var-han-òg-i-bø-elles-detaljar-om-denne-huslyden-i-bø/

 

Ein ny kjempetakk til Ivar for framhenting av interessante og spennande huslydar frå Luster, Jostedalen og Hafslo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at du leita etter en Sviggum i en anna tråd.

 

Jeg har en Johannes Sviggum fra Sogn til Sotra , gift med Greta Martinsdtr. fra Sotra

 

Noen du mangler ?

 

Har litt etterslekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Odd for siste innlegget!

 

At Johannes har røtene sine frå Sviggum i Hafslo er det ingen tvil om, men han kan vera fødd av utflytte foreldre, og utan datoar kan eg i farten ikkje plassera denne huslyden.

 

Ifølgje telefonkatralogen er det over 200 stk. Sviggum som lever i Noreg i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig med Ole 79 år og Martha 81 som gifter seg i Bergen 1904 , og begge fra Hafslo 🙂

 

image.thumb.png.472a73bbfb5f42f8376ec2cf29234171.png

Endret av Ivar Moe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven og Ivar for nye spennande innlegg!

 

Med nye opplysningar frå Sven fann eg Johannes, men eg tek ikkje med borni hans her for ikkje å komma borti nolevande personar...:

 

~~~~~~~~~~~~

 

Johannes Jensson Sviggum, f. {i Hafslo} 28.1.1893,

Johannes Sviggum flytte i 1908 til Bergen der han 19.7.1919 gifte seg med Gretha Mathilde Martinsdotter Skålevik frå Skålevik i Fjell.  Ho var dotter av husmann og møllearbeidar Martin Ingebrigtson på Skålevik, opphavleg frå Misje, og kona Synneva Nilsdotter frå Skålevik og f. i Fjell 9.12.1895.  Johannes var elektroinstallatør og kolonialkjøpmann, og han og Gretha budde på Skålevik i Fjell der Johannes d. 4.10.1960.  Gretha Sviggum d. same staden 3.11.1967.  Dei fekk fem born i lag:

 

~~~~~~~~~~~~

 

Ellers er det stolte ekteparet frå 19o4 oppførte med fødselsår og ikkje aldrer...:

 

https://media.digitalarkivet.no/view/4597/134

 

Desse har eg god kontroll på...

 

Ein ny kjempetakk for interessante innlegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna Sophie Gierman

Denne familien hadde du vel ett innlegg om for en tid tilbake ?

Kan det være noe nytt å finne her ?

Kiøbenhavnske Danske Post-Tidender - 25. februar 1757

 

image.thumb.png.f185af162fcf6b3b63e70fe514bc1ac2.png

 

 

 

 

 

 

Endret av Ivar Moe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

image.png.2ed4a91897165fedc4cb8eeb71745d5f.png

 

De til Forsendelse med Posten allene privilegerede Kiøbenhavnske Tidender  - 19. februar 1798

 

image.png.6fbad31cddf47f1d09b5807c74533049.png

Endret av Ivar Moe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ivar for fleire nye spennande og utfordrande innlegg!

 

Innlegg #292 nemner Anna Sophie Hjermann som søster av avlidne, og so langt attende har eg kontroll på denne ætti...

 

Innlegg #293 kjem inn på to ætter frå Luster kommune:

 

* Hans Olson som døydde i Sogndal i 1779, var fødd på Hafslo, og to av brørne hans representerer ei kjempeutfordring, som eg no har teke opp i følgjande tema:

https://forum.arkivverket.no/topic/226318-nils-olson-hafslo-1747-til-sunnmøre-og-halvor-olson-hafslo-1750-til-danmark-oppvaksne-på-åberge-i-sogndal-kvar-vart-det-av-desse-to-sønene-huslydane-deira-ei-kjempeutfordring/

 

* Gjertrud Olsdotter Grov let etter seg broren Lars Olson som var skulemeistar i Kristiansund.  Denne huslyden har eg visst om før, men kvar det vart av borni til skulemeistaren, er ei kjempeutfordring, og eg har teke huslyden opp som eige tema:

https://forum.arkivverket.no/topic/226314-lars-olson-grovgrowe-1733-1784-frå-jostedalen-til-kristiansund-som-lærar-gift-med-magnild-johnsdotter-wigen-1746-1788-kven-var-magnild-kvar-vart-det-av-borni-deira/

 

Innlegg #294 nemner Else Christensdotter frå Jylland, som budde og døydde i Luster.  Denne jenta har eg ikkje freista plassera, for ikkje hadde ho slekt i Luster, og det danske opphavet hennar trur eg vert ganske so vanskeleg å finna...  Ho var 72 år gamal då ho døydde i juli 1797:

https://media.digitalarkivet.no/view/11589/208

 

Ein ny kjempetakk til deg, Ivar, som stadig vekk hentar fram spennande namn frå gamle kjelder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har du Anders Kristensen  14.10.1826-6.1.1899 .Var bosatt på Drag i Tysfjord.Opprinnelig fra Hafslo. Har ettervekst hvis ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lars !

 

Håpar det er SAMARBEID mellom dykk som skriv bygdabøker.  

Rune Lee er no i ferd med å få bokji om Feios ut i handelen. 

Då er noverande Vik Kommune metta. Då Vik  før har hatt G.B sine bøker på sørsida av Sognefjorden, frå grensa til Høyanger til og med Vangsnes, som kom samla ut i 2008.

Då mangla Vik:  Feios og Fresvik.  Fresvik er alt gitt ut for nokre år sidan.  Og no før Jul, kjem Feios, av Rune Lee.

 

Eg har nettopp lånt Voss bind 1, utg av Ohnstad junior no i 2018 på Bibloteket i Bergen.

Der er fleire navn frå Luster omtala.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og verdenskjente Kirsti også på svensk 🙂

5

Upsala1889-09-26

image.png.2d80bbd6c4ed35cc6f1dbb7cd593d8e1.png

 

 

Sundsvalls Tidning1882-07-13

image.png.e41b4e4c5f10aa38eb0054d2460bb48c.png

Endret av Ivar Moe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Arkivverket - Renathe-Johanne Wågenes locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.