Gå til innhold
Arkivverket

Marta Alfredsdatter Rustad


Øyvind Jamtveit
 Del

Recommended Posts

Hei

 

Har et spørsmål angående Marta Alfredsdatter Rustad. Født 11 des 1913 på Tinnoset i Telemark

Døpt i Tanum Kirke Brunlanes 31. mar 1928

Iflg noen etterkommere så skal hun ha dødd rundt 1965 - 1967 i Oslo

Hun er begravet i urne på Tørmo i Porsgrunn sammen med sine foreldre. Men finner ingen gravplass eller dødsdato her på nettet

Kunne noen hjulpet meg med dette, gjerne en dødsannonse

 

I sammen slengen så spør jeg om hennes bror Olav Rustad (han og søsteren Anna døde som små barn på Tinnoset/ Heddal, Telemark)

Anna fant jeg i kirkebøker for Gransherad men finner ikke Olav annet enn, en Olav Rustad død 9/12-1912 i Heddal

Kan dette være den Olav som jeg leter etter? Kan dere hjelpe meg med andre opplysninger om Olav

 

Mvh Øyvind Jamtveit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Egil Johannessen skrev:

? Begravelser 17.4.1964 Frk. Martha Rustad (Arbeiderbladet) - https://www.nb.no/items/46e3d91366812d2994380ed507e49cb3?page=9&searchText="frk. martha rustad"

1964_MR.jpg

 

Dette ser ut til å stemme. Niesen til Marta mente hun døde rundt 1965 i Oslo

Tusen takk for svar :)

 

Er det mulig at du klarer det neste spørsmålet mitt også ang Olav Rustad ??

 

Øyvind

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Øyvind Jamtveit skrev:

Er det mulig at du klarer det neste spørsmålet mitt også ang Olav Rustad ??

 

 

DFP - Telemark fylke, Dødsfallsprotokoll nr. 2 (1907-1916), Dødsfallsprotokollside, Side upaginert, Brukslenke for sidevisning: https://media.digitalarkivet.no/sk10081211308030

1912_OR.jpg

 

Stemmer vel med KB innføring du henviste til i post # 1 (samme døsdato).

# 40 - Telemark fylke, Heddal i Heddal, Klokkerbok nr. I 3 (1908-1932), Døde og begravede 1913, Side 304, Brukslenke for sidevisning: https://media.digitalarkivet.no/kb20060612020630

Endret av Egil Johannessen
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk. Dette har vært et stort spørsmål hos niesen og hennes familie. De hadde bare hørt rykter men ingen visste noen ting.

så igjen tusen takk for hjelpen :)

 

Øyvind

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.