Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: Erick John Sandeen - fødd i Sverige 1870 - utvandra i 1893? - kven var han?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Erick John SANDEEN døydde i Minneapolis, MN 11.2.1961.  Då vert som fødselsdato oppgjeve 4.5.1870.

 

Foreldri hans er ukjende, men Erick var fødd i Sverige og skal ha utvandra til Minnesota i 1893.

 

Er det utifrå desse opplysningane mogeleg å finna:

 

** Nøyaktig dato og stad for fødsli hans i Sverige?

 

** Hans fulle namn?

 

** Sjekka utvandringsåret?

 

** Fulle namn på foreldri hans samt yrkestitel, bustad og opphavi deira?

 

** Erick skal ha gift seg, rimelegvis i MN, kring 1901 med Ida Petrine Thuney, men denne vigsli finn eg ikkje nokon stad!?  Kanskje eg har oversett noko?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruvearbeider Erik Johan Sandin født 30. april 1870 i Hjulsjö,Örebro län; utvandret 12. mai 1893 fra plassen Södra.Grängesberg i Grangärde, Kopparberg län som ugift til Amerika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lars E. Øyane skrev:

** Erick skal ha gift seg, rimelegvis i MN, kring 1901 med Ida Petrine Thuney, men denne vigsli finn eg ikkje nokon stad!?  Kanskje eg har oversett noko?

 

https://moms.mn.gov/

 

2344d6a7b6d28f6df1c1c621aae49a3b.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven og Egil for nyttige og interessante innlegg!

 

Eg har fått svar på det aller meste, men ein liten detalj skulle eg gjerne òg ha supplert:

 

** Kva patronymikon hadde Greta Lisa Grönlund, fødd i Hjulsjø, Örebro län 22.4.1841?

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand til komplettering av denne biografien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven for siste avklarande innlegget!  Då gjekk med andre ord «tradisjonen» i arv, og heller ikkje Greta Lisa hadde registrert ein far...

 

Dette nyttar det ikkje å følgja vidare, so då seier me at problemet er heilt løyst!

 

Eg takkar på ny for framifrå bistand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.