Gå til innhold
Arkivverket

August Swanson - fødd i Sverige 16.6.1868 - utvandra 1887/1888 til Wisconsin - kven var han?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Dette er ei utfordring som eg har hatt liggjande ei heile stund, og no vonar eg at tidi er kommi til å finna eit svar på denne gåta:

 

August Swanson, ukjende foreldre, skal ifølgje dødsattesten hans vera fødd i Sverige 16.6.1868.  Han døydde i Viroqua, WI 9.11.1945.

 

Han var gift to gonger, først i Minneapolis, MN 1.6.1895 med Christine Sophie Haugen (Hogan) (1868-1915) og sidan i Viroqua, WI 15.11.1917 med enkja Christine Fortney Christianson (1870-1946) som først hadde vore gift med ein halvbror av bestemor mi frå Luster.  Båe jentene var 100% av Luster-ætt!

 

Men kven var denne svensken som blanda seg inn i sognemiljøet i Wisconsin?

 

Her er han i FT1900 med fødselsår 1867 og utvandringsår 1887: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HY-6SWT-YL

 

Her er han i FT1910 med fødselsår 1868/1869 og utvandringsår 1888: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GYYV-SQ52

 

Her er han i FT1920 med fødselsår 1867 og utvandringsår 1887: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GRVZ-GS4

 

Her er han i FT1930 med fødselsår 1868/1869 og utvandringsår 1886: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9RZK-ZRH

 

Eg er interessert i nøyaktig fødestad og -dato samt utvandringsår og fulle namn på foreldri hans med yrke og opphav.

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Grethe Flood skrev:

Jeg regner med at du allerede har sjekket denne:

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939V-RM97-L?i=251&cc=1849782

 

 

Nummer 126, 127 og 128 reiser som en familie.og er alle født i Hinneryd. De utvandrer fra Björkö Skattegård, Björkö i Jönköping län

August Svensson er født 6. oktober 1868.

Endret av Sven Hjortland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe og Sven for nye innlegg om denne svenske utfordringi!

 

Det ser ut til at det ikkje kan vera denne August Swenson frå Hinneryd me er ute etter.  Fødselsdatoen stemmer jo helst dårleg...

 

Eg har no tinga ein kopi av dødsattesten til August frå Wisconsin, so fær me sjå om der stor noko som helst om foreldri hans.  Eit anna alternativ er å sjekka andre vigsli hans i Viroqua, WI i 1917.  I Wisconsin står det på den tidi nesten alltid namni til foreldri til både brudgom og brur...  Berre so synd desse ikkje enno er tilgjengelege på nettet... (men eg har høyrt rykte om at «noko» er på gong...)

 

Ein ny kjempetak for framifrå bistand til oppklaring av denne utvandringi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en Johan August Svensson som er født 16.6.1868 i Persnäs i Kalmar län, men han fikk utvandringsattest til Danmark i 1886.

 

Det står en bemerkning på ham: Betyg till Danmark den 29/7 1886 enligt anteckning i husförhörslängden för 1881-1885. Det står ingenting i utflyttningslängden om någon utflytt till Danmark.

 

Kilde : emiweb.eu

 

Har funnet en August Svensson, 19 år,  som reiser til Amerika via Danmark 27. april 1887; men om det er samme person anes ikke.

Han hadde som reisemål Ludington, Mich.

Endret av Sven Hjortland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Sveriges Befolkning 1880:

 

Post 1880-8-71-1649

Johan August

f. 1868 i Persnäs (Kalmar län, Öland)

s.
Ogift man, barn i familjen

Södvik
Persnäs (Kalmar län, Öland)

Registrerad födelseort: Persnäs Kalmar län

 

Post 1880-8-71-1647

Svensson, Peter
Inhyses

f. 1839 i Källa (Kalmar län, Öland)

Gift man, far i familjen

Södvik
Persnäs (Kalmar län, Öland)

Registrerad födelseort: Källa Kalmar län
 

 

Post 1880-8-71-1648

Knutsdotter, Stina

f. 1834 i Persnäs (Kalmar län, Öland)

h.
Gift kvinna, mor i familjen

Södvik
Persnäs (Kalmar län, Öland)

Registrerad födelseort: Persnäs Kalmar län
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner også en Johan August Olausson født 16.6.1868 i Lena, Älvsborg län;som utvandrer til Amerika 4. februar 1887.  Far Olaus Svensson

 

Fra Sveriges Befolkning1880:

 

Post 1880-15-47-16

Johan August

f. 1868 i Lena (Älvsborgs län, Västergötland)

s.
Ogift man, barn i familjen

Areberg
Lena (Älvsborgs län, Västergötland)

Registrerad födelseort: Lena Älvsborgs län
 

 

Post 1880-15-47-14

Svensson, Olaus
Hemmansägare

f. 1838 i Lena (Älvsborgs län, Västergötland)

Gift man, far i familjen

Areberg
Lena (Älvsborgs län, Västergötland)

Registrerad födelseort: Lena Älvsborgs län
 

 

Post 1880-15-47-15

Johansdotter, Hedda

f. 1841 i Lena (Älvsborgs län, Västergötland)

h.
Gift kvinna, mor i familjen

Areberg
Lena (Älvsborgs län, Västergötland)

Registrerad födelseort: Lena Älvsborgs län
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven for fleire nye spennande innlegg.

 

So vidt eg kan sjå, er du her komen med to gode alternativ for «vår» August Swanson i Wisconsin, men det vert nok umogeleg å prova kven av dei det kan ha vore so lenge me manglar fleire opplysnngar frå Amerika.

 

Eg har som nemnt tinga ein kopi av dødsattesten hans, so fær me vona at den gjev oss dei naudsynte opplysningane...  Kanskje tingar eg òg ein kopi av vigsli...

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand til oppklaring av denne identiteten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.