Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: Amund Gregorius Jørgensen (Blaalid) (1876-1945) - båtbyggjar på Ljan i Oslo - kvar vart det av kona Gunhild i Fana?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Dette emnet er ei oppfølgjing av tema #30803 frå det gamle Brukarforum: https://forum.arkivverket.no/topic/116393-30803-amund-gregorius-jørgensen-blaalid-f-selje-1876-båtbyggjar-på-ljan-i-oslo/

 

Eg har nylig motteke interessante opplysningar om denne huslyden, og kan i dag syna fram følgjande oppdaterte manuskript:

 

~~~~~~~~~~~~~

 

Amund Gregorius Jørgensen, f. i Vågsøy 8.3.1876, d. på Ljan i Oslo 19.5.1945.  Amund flytte i 1895 til Bergen der han 24.10.1896 gifte seg med Gunhild Iversdotter frå Skjold i Fana, f. i Fana 12.3.1857.  Ho d.

 

 

     ##### (dato og stad for dødsfallet hennar? – i Fana kring 1914?)

 

 

     Amund og Gunhild slo seg ned som gardbrukarar på Nordeide i Fana, og etter ei tid som skofabrikkarbeidar i Bergen starta Amund snart opp med eigen skofabrikk på Nordeide der han og Gunhild budde fram til 1914.  Som enkjemann flytte Amund til Ljan i Oslo der han heldt fram som skomakar og sidan òg som båtbyggjar.  Han og Gunhild var barnlause.

 

~~~~~~~~~~~~~

 

Det er framleis eit stort «mysterium» kvar det vart av Gunhild, kona til Amund Jørgensen.  Eg har leitt både i Fana og i Birkeland sokner i Fana, men finn ho ikkje nokon av stadane.  Kan ho ha vorte med Amund til Austlandet?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der dør en Gunhild Jørgensen i Birkeland Kirke 13/2-1926-18/2 gift kona til Skomaker Amund Jørgensen f. 1858 Skjold Bopel Nesttun ell. Milde gamleheim. Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Rune for eit kjapt og godt svar!

 

So langt ut i tid leitte eg ikkje etter Gunhild i Birkeland sokn, for eg trudde jo at ho døydde lenge før...

 

Uansett, problemet er løyst, og eg er kjempenøgd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.