Gå til innhold
Arkivverket

Kristine og Didrik Didriksen


Reidar Olav Meling
 Del

Recommended Posts

Eg er på jakt etter Kristine (Marie) og Didrik Didriksen. Kristine fødd i Finnås (Bømlo) i 1881, Didrik i Flekkefjord i 1879. Eg finn dei i folketeljinga for 1910, då budde dei i Skåre herred, Rogaland, - Didrik som tømmermann. Eg er spesielt interessert i eventuelle etterkommarar etter desse to. Ifølge bygdebok for Bømlo, band I, s. 548, skulle dei sidan bu i Kvinesdal, Vest-Agder. Men meir har eg ikkje funne. Kan nokon hjelpa meg her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger inn denne (klikk på lenken igjen om den ikke kommer opp 1ste gang) - http://www.disnorge.no/gravminner/bilde.php?id=4772101

 

Id  Fnavn  Enavn  Fdt  Får  Ddt  Dår  Bdato  Bår  Kj  Gnr  Mtekst  Gravsted Kommune Korr
4771778 Hilmar Johan  Didriksen  2107  1922  2902  1984  0603  1984  DA  06  014  Hvil i fred  Vis  Kvinesdal Kvinesdal Send korrigering
4772100 Anny  Didriksen  3010  1923  3004  1995  0505  1995  DB  08  001    Vis  Kvinesdal Kvinesdal Send korrigering
4772101 Kristine Marie  Didriksen  2211  1881  0911  1967  1611  1967  DB  08  001    Vis  Kvinesdal Kvinesdal Send korrigering

 

 

KMD_Grav.jpg

Endret av Egil Johannessen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk for svaret, Egil. Er det slik å forstå at Hilmar Johan er son av Didrik og Kristine, mon tru? Og er Anny søster til Hilmar Johan, eller kona hans?? Men iallfall, tusen takk for jobben så langt, Egil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Eg vil vel helst tolka dette slik at Anny kan vera ei ugift dotter til Kristine og Didrik, medan Hilmar Johan er deira son, som truleg er gift, - og kanskje kona hans lever..? Kan dette vera ei rimeleg tolking?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Reidar Olav Meling skrev:

Kan dette vera ei rimeleg tolking?

 

Det kan nok være rimelig - Agder 3.5.1995

1995_AD.jpeg

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Hilmar Johan står ikkje oppført i denne dødsannonsa. Ville det ikkje vera rimeleg at han stod der dersom han var bror til Anny? Og kva relasjon kan Sverre, Judith og Sigurd ha til Anny og Hilmar Johan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Reidar Olav Meling skrev:

Men Hilmar Johan står ikkje oppført i denne dødsannonsa. Ville det ikkje vera rimeleg at han stod der dersom han var bror til Anny?

 

Han døde i 1984 (se gravsted og dødsannonse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk, Egil. Du har funne mykje no. Me må tru at Hilmar Johan er sonen til Kristine og Didrik og at han, saman med Rakel, har dei 4 barna som står oppført i denne annonsa. Mange takk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Reidar Olav Meling skrev:

Og kva relasjon kan Sverre, Judith og Sigurd ha til Anny og Hilmar Johan?

 

Jeg oppfatter det som Sverre og Sigurd er brødrene hennes - Judith er kona til Sverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det verkar rimeleg. Men er me einige om at Hilmar Johan må vera sonen til Kristine og Didrik? - det er faktisk det viktigaste for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Reidar Olav Meling skrev:

Men er me einige om at Hilmar Johan må vera sonen til Kristine og Didrik? - det er faktisk det viktigaste for meg.

 

Det virker slik - du får se om du kan finne dåpen hans, iht. gravsted f. 21.7.1922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Didriks dødsannonse med etternavnet Slimestad - og her kan du se alle barna med ektefeller 😊

men ingen Hilmar Johan......

 

 

Agder 1952.10.29

1952_DS.jpeg

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Didrik registrert med navnet Eliassen Slimestad hos gravminner - samme gravsted som kona

Id  Fnavn  Enavn  Fdt  Får  Ddt  Dår  Bdato  Bår  Kj  Gnr  Gravsted Kommune Korr
4772102 Didrik  Eliassen Slimestad  0201  1878  2610  1952  0111  1952  DB  08  001  Vis  Kvinesdal Kvinesdal Send korrigering
Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ann-Mary Engum skrev:

Tror kona lever.

 

Ja - men dette er IKKE sønnen til Didrik og Kristine (OBS - lenkene dine i post # 15 og 16 virker ikke !)

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Egil Johannessen skrev:

 

Ja - men dette er IKKE sønnen til Didrik og Kristine (OBS - lenkene dine i post # 15 og 16 virker ikke !)

 

Det har jeg heller ikke påstått.

Men la inn Hilmar Johan Didriksen fordi fødselsdato stemmer med han som er gravlagt i Kvinesdal.

 

Lenkene bør virke nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ann-Mary Engum skrev:

Det har jeg heller ikke påstått.

 

Påstår heller ikke at du har påstått det 😉

 

Skrev det inn ift. trådstarter - jmf. post # 11

1 time siden, Reidar Olav Meling skrev:

Men er me einige om at Hilmar Johan må vera sonen til Kristine og Didrik? - det er faktisk det viktigaste for meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hei, Egil og Ann-Mary. Eg har vore ute ei stund, ser at de har jobba med problemet mitt i mellomtida, - og mange takk for det! Denne Hilmar Johan Didriksen forstår eg ikkje, skjønar ikkje relasjonen hans til Kristine Marie Didriksen. Men det andre er for meg nyttig og ganske opplysande.

Det levde eit ektepar på garden Meling på Bømlo (Finnås prestegjeld) på 1700-talet: Salomon Mikkelsen (1760-1814) og Elsa Pedersdatter (1768-1848), jfr. Bømlo Bygdebok, bd. I, s. 559. Paret fekk m.a. to døtre, Sissela, som er mi tippoldemor, og Johanne, som er farmor til den omtalte Kristine Marie, gift Didriksen. Kristine er tremenning til min bestefar Berge O. Meling. Min far (Arne Meling) er dermed firmenning til dei no kjende barna til Kristine: Sverre, Trygve, Dagny, Sigurd og Anny. Slektskapen byrjar jo unekteleg å bli utvatna, men dette har interesse likevel, av litt spesielle grunnar, som eg ikkje treng komma inn på her. Eg er no primært interessert i å finna nolevande døtre av karane Sverre, Trygve og Sigurd.

Iallfall, mange takk til Egil og Ann-Mary!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Reidar Olav Meling skrev:

Denne Hilmar Johan Didriksen forstår eg ikkje, skjønar ikkje relasjonen hans til Kristine Marie Didriksen.

 

Kan ikke se at det er noen relasjon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.