Gå til innhold
Arkivverket

Christopher Anderson - fødd 1831 - gjekk inn i den amerikanske borgarkrigen frå Colorado i 1861. Kven kan han ha vore?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg har frå Amerika motteke dette dokumentet, tydeleg kopiert frå Fold3, som nemner ein Christopher Anderson, 30 år gamal, som i september 1861 gjekk inn som soldat i den amerikanske borgarkrigen.

 

Me har i eit tidlegare emne debattert det norske opphavet til ein annan Christopher Andersson, som framstod som mordar i Kansas i 1863: https://forum.arkivverket.no/topic/222370-christopher-anderson-alias-chris-hanson-ein-norsk-mordar-i-missouri-døydde-i-1876-fleire-opplysningar/?tab=comments#comment-1880376

 

I samband med den debatten hadde me framme fleire «aktuelle kandidatar» til kven mordaren kunne vera, og ein av desse andre «kandidatane» kan gøyma seg attom denne soldaten frå Colorado!  Og særleg er eg svært oppteken av denne unge mannen frå Hafslo:

 

Christopher Andersson Kjørlaug (Nitter), fødd i Hafslo 5.5.1831, utvandra til Amerika i 1851!

 

Er det nokon som eventuelt kan bidra med hjelp til å finna ut meir om denne soldaten frå Colorado?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alje gode tips!

Christopher Anders0n of Colorado.pdf

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lars E. Øyane skrev:

Eg har frå Amerika motteke dette dokumentet, tydeleg kopiert frå Fold3, som nemner ein Christopher Anderson, 30 år gamal, som i september 1861 gjekk inn som soldat i den amerikanske borgarkrigen.

 

Hvis de som har kopiert dette fra Fold3 hadde bladd litt videre i dokumentene til denne Christopher Anderson så hadde de funnet ut at han døde i 1862.

1862_CA.jpg

 

 

 

1862_CA_II.jpg

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Egil for eit interessant innlegg!

 

Då kan me slå fast at denne Christopher Anderson miste livet ved slaget ved Pigeon Ranch, NM 28.3.1862.  Dette er eit slag som eg so langt ikkje hadde høyrt om...

 

Men diverre vert det vel so godt som umogeleg å finna ut kva for ein Christopher Anderson dette kan ha vore, med mindre me kan lokalisera mannen i FT1860?

 

Eller me kan finna norske militærlister som fortel om ein rekrutt med dette namnet som var 5 feet 5 1/4 inches (kring 167 cm) høg, hadde blå auge og blondt hår?

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand til å finna ut kven denne soldaten kan ha vore!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.