Gå til innhold
Arkivverket

Emil Gustaf Magnuson - fødd i Sverige, kan henda i Vimmerby, Kalmar län, 13.4.1865 eller 1867 - foreldre Anders Magnuson og Josephine Ulrika Lundberg - utvandra kring 1877 til Florida - kven var han?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg har fått opplyst frå Amerika at:

 

Emil Gustaf Magnuson skal vera fødd i Sverige, truleg i Vimmerby, Kalmar län, 13.4.1865 eller 1867.

 

Foreldri skal ha vore Anders Peter Magnuson og Josephine Ulrika Lundberg.

 

Truleg utvandra heile huslyden til Florida kring 1877.

 

Er det mogeleg ut ifrå desse opplysningane å få greie på/stadfesta:

 

** Fullt svensk namn?

 

** Dato og stad for fødsli?

 

** Utvandringsåret?

 

** Fulle namn på foreldri hans samt yrke, bustad og opphav?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet er Robert Emil Magnusson, oppgitt født 10. september 1865 i Vimmerby, Kalmar. Utvandret til Amerika i 1875 fra Vimmerby Stadsförsamling

Far: Anders Magnusson, født 5. mars 1831 i Anderstorp, Jönköping. Yrket hans er oppgitt til handelsbetjent

Mor: Josefina Ulrika Lundberg, født 9. september 1830 i Vimmerby, Kalmar

Endret av Sven Hjortland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven for eit interessant innlegg!

 

MEN, er dette rett mann?  Jo meir eg no studerer fakta, jo meir får eg kjensla av at ein eller annan amerikanar har vilja gjera «hastverksarbeid», for ser me på FT1880 for Orange Co., FL, ser me at huslyden då ser slik ut: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9YYY-9NKR

 

Magnuson, Peter  56  Swe  Swe  Swe  orange grower

Magnuson, George  18  Swe  Swe  Swe  son

Magnuson, Emil  16  Swe  Swe  Swe  son

 

Ikkje berre er namnet til faren og alderen hans svært avvikande frå Magnusson-huslyden frå Vimmerby, men fødselsdatoen er so totalt ein annan.  Gustaf-namnet manglar etc. etc.

 

Kanskje er «vår» Emil Gustaf frå ein heilt annan kant av landet?

 

Kunne du, Sven, eller eventuelt andre, sjå litt meir på denne Emil med far Peter og bror George?

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand til komplettering av ein spennande utvandrarbiografi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil gjerne få henta fram att dette emnet då eg fryktar for at det kanskje kan hamna i «gløymeboki».  Det hadde vore kjekt å finna den «rette» Emil, og eg takkar på ny for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har leita i flere kilder,men finner ingen åpenbare kandidater utenom den familien Sven har funnet. Denne familien hadde en datter,Hilma Emilia f. 27/9 1860.

I følge et tre på Ancestry,giftet hun seg i 1880 med John Erik Lundquist,og hun døde i Florida 1943.

I følge samme tre var Emil gift tre ganger.

Kan det gi noen hint?

 

Hilsen Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sven Hjortland skrev:

Her er familien i HFL 1862-1870 Vimmerby https://sok.riksarkivet.se/bildvisning/C0029031_00170

Robert Emil har her den riktige fødselsdatoen som er 10. april 1865

Kan George være identisk med Per Gerhard Carl?

 

Her er familien i HFL for Vimmerby 1871-1876. Det er notert at de utvandret til Nord-Amerike i 1875: https://sok.riksarkivet.se/bildvisning/C0029032_00168

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://search.ancestry.com/cgi-bin/sse.dll?db=Numident&h=13338477&indiv=try&o_vc=Record:OtherRecord&rhSource=1506

 

SSN: 261304199 er utstedt i Florida

 

Emil Magnuson

 in the U.S., Social Security Applications and Claims Index, 1936-2007

Name: Emil Magnuson
Gender: Male
Race: White
Birth Date: 10 Apr 1865
Birth Place: Sweden
Father: Anders Magnuson
Mother: Josefine U Lundberg
SSN: 261304199
Notes: Nov 1942: Name listed as EMIL MAGNUSON

 

 

 

Endret av Sven Hjortland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger to familietrær på Ancestry som omhandler samme Emil, f. 13/4 1865 i Vimmerby, død 1944.

Det ene treet sier han var gift tre ganger, med Annie Bertleson, Eunice Tyner og Mathilda Nilsson.

Det andre treet har ekteskap med de to første.

 

Som bror står George Per Magnuson Munson  f. 24/9 1862 i Vimmerby, død 1940. Gift med Gerhild Nylund.

 

Hilsen Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven, Kari, Lars W. og Lars J. for nye interessante innlegg om denne svenske emigranten, Emil Magnuson.

 

Det var nok først og fremst den totalt avvikande fødselsdatoen som Sven fann (jmf. innlegg #2) som fekk meg til verkeleg å stussa på om dette kunne vera «vår» Emil, men no med dei nye opplysningane og etter grundige vurderingar er eg òg komen til at dette må vera «rett» mann, men kvifor i all verdi gjer dei det so vanskeleg med namneendringar?  Særleg er det forvirrande at faren opptrer som Peter Magnuson i FT1880!

 

Kanskje kunne ein eller annan sjekka:

 

* Kyrkjebøkene for Anderstorp, for å sjå etter fødsli til Anders Magnusson?  Kanskje han hadde fleire namn?  Og kva heitte foreldri hans?

 

Elles ville eg vore takksam for oppslag i:

 

* Kyrkjebøkene for Vimmerby, for å sjå kva far til Josefina Ulrikka Lundberg heitte til førenamn?

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand til oppklaring av Emil sitt svenske opphav!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Elin for dei to siste spennande innleggi!

 

Anders Magnusson hadde altso ikkje fleire førenamn, so korleis han kunne finna på å ta namnet Peter i Amerika, er for meg ei kjempegåte...

 

Men uansett, no er problemet kring opphavet til Emil Magnuson heilt løyst!

 

Eg er kjempenøgd og takkar på ny for framifrå bistand til løysingi av denne utfordringi!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.