Gå til innhold
Arkivverket

Databasen for vigde i Fjelberg 1788-1815 - kva gjer eg feil??


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

No forstår eg snart ikkje verdi lenger....

 

Ifølgje kyrkjeboki for Fjelberg vart ungkar og skulehaldar Gunder Torbjørnson Øvre-Vig og jenta Guri Haradsdotter Westad vigde 2.7.1805 (lengst nede på vesntre side i høgre spalte): https://media.digitalarkivet.no/view/11389/128

 

Går ein inn i den søkberre basen for vigde, som har basis i same kyrkjeboki, finn eg IKKJE denne vigsli!

 

Kva gjer eg feil??

 

Takkar so mykje på førehand for oppklaring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Frank for siste innlegget!

 

Og eg som børja tru at eg hadde gått frå vetet...  Då er det med andre ord noko gale med denne basen   !?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som at alle vigde etter 1804 ikke er med i transkriberingen.

Hvorfor vet jeg ikke. Jeg har sjekket Gamle digitalarkivet, hvor databasen er overført i fra. Her står det at filen kun dekker årene opp til 1804. Da er trolig resten aldri blitt registrert. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då bør vel det som står om kjeldeinformasjon for søkbar versjon rettast i "nye" Digitalarkivet.

 

Eg har av og til lurt på kvifor eg ikkje finn døypte i Bergen, og ved sjekk av kjeldeinformasjonen står det at databasane berre går fram til 1911. Presis kjeldeinformasjon er såleis både nyttig og viktig.

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Torbjørn Igelkjøn skrev:

Då bør vel det som står om kjeldeinformasjon for søkbar versjon rettast i "nye" Digitalarkivet.

 

Eg har av og til lurt på kvifor eg ikkje finn døypte i Bergen, og ved sjekk av kjeldeinformasjonen står det at databasane berre går fram til 1911. Presis kjeldeinformasjon er såleis både nyttig og viktig.

Hei

Det er korrekt at vi må endre det med når kilden er søkbar. Jeg har sendt dette videre, men nå er "alle" på ferie, så det blir ikke rettet før om noen uker

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Torbjørn Igelkjøn skrev:

Då bør vel det som står om kjeldeinformasjon for søkbar versjon rettast i "nye" Digitalarkivet.

 

Eg har av og til lurt på kvifor eg ikkje finn døypte i Bergen, og ved sjekk av kjeldeinformasjonen står det at databasane berre går fram til 1911. Presis kjeldeinformasjon er såleis både nyttig og viktig.

Bare for å være tydelig. Kildeinformasjonen skal være fra en bok begynner til den slutter. Det samme skal være på listenivå. Når starter f.eks døpte i en kirkebok. Deretter kommer den søkbare delen.

Da kan det se slik ut

Ministerialbok ........ 1810-1850

listetype Døpte 1810-1820 (dvs. at det kun er døpte for disse årene i kirkeboken)

Døpte søkbar 1810-1814 (dvs. at det er kun døpte for disse årene som er transkribert)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er eit eksempel frå Bergen: https://www.digitalarkivet.no/source/269

 

Ministerialbok for Domkirken prestegjeld 1903-1925 (1301M1)

(...)

 

Skannet:
2005-04-25
 
Merknader:
 
Søkbar for:
1903-1911
 
Form:
Søkbart fulltranskribert
Transkribert når:
 
Transkribert av:
 
Bidragsyter:
Korrekturlest av:
 
Først publisert:
1999-03-18
Sist publisert:
2014-03-27

 

 

Her står det eigentleg ikkje at boka inneheld døypte fram til 1925, men det finn ein jo uansett ut ved å klikke på innhaldssida for skanna versjon, til høgre på skjermen.

Men det er altså også viktig at det står kor tid boka er søkbar for dei ulike listetypane (i dette tilfellet inneheld boka berre "døypte"). Det er fort gjort at ein trur at heile kyrkjeboka er søkbar (eg har nok også gått i den fella sjølv), og då er det viktig at ein både veit at det ikkje nødvendigvis er tilfelle, at ein veit kvar ein kan sjekke dette og altså at den informasjonen som står der stemmer.

 

Spesielt nybyrjarar, men også meir erfarne som går inn her:

https://www.digitalarkivet.no/search/76/269

vil jo automatisk tru at databasen er søkbar fram til 1925, og det står ikkje eit ord på sjølve søkjesida om at databasen berre går fram til 1911. Her meiner eg faktisk at Digitalarkivet må gjere noko med sjølve oppsettet, slik at dette kjem fram også på sjølve søkjesida.

 

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.7.2018 den 23.52, Torbjørn Igelkjøn skrev:

Her er eit eksempel frå Bergen: https://www.digitalarkivet.no/source/269

 

Ministerialbok for Domkirken prestegjeld 1903-1925 (1301M1)

(...)

 

Skannet:
2005-04-25
 
Merknader:
 
Søkbar for:
1903-1911
 
Form:
Søkbart fulltranskribert
Transkribert når:
 
Transkribert av:
 
Bidragsyter:
Korrekturlest av:
 
Først publisert:
1999-03-18
Sist publisert:
2014-03-27

 

 

Her står det eigentleg ikkje at boka inneheld døypte fram til 1925, men det finn ein jo uansett ut ved å klikke på innhaldssida for skanna versjon, til høgre på skjermen.

Men det er altså også viktig at det står kor tid boka er søkbar for dei ulike listetypane (i dette tilfellet inneheld boka berre "døypte"). Det er fort gjort at ein trur at heile kyrkjeboka er søkbar (eg har nok også gått i den fella sjølv), og då er det viktig at ein både veit at det ikkje nødvendigvis er tilfelle, at ein veit kvar ein kan sjekke dette og altså at den informasjonen som står der stemmer.

 

Spesielt nybyrjarar, men også meir erfarne som går inn her:

https://www.digitalarkivet.no/search/76/269

vil jo automatisk tru at databasen er søkbar fram til 1925, og det står ikkje eit ord på sjølve søkjesida om at databasen berre går fram til 1911. Her meiner eg faktisk at Digitalarkivet må gjere noko med sjølve oppsettet, slik at dette kjem fram også på sjølve søkjesida.

 

Når det gjelder den boken for Domkirken så står det at boken dekker årene 1903-1925. Ministerialbok for Domkirken prestegjeld 1903-1925 (1301M1)

 

Deretter står det at den er søkbar for perioden 1903-1911. Så dette er korrekt angitt. 

 

Søke du opp denne kirkeboken i Finn kilde vil du se det der også

 
Arkiv: Domkirken Sokneprestembete
 
Fødte og døpte: 1903-1925
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rett, men det er fort gjort å oversjå noko undervegs.

 

Eg meiner at informasjonen også høyrer med på sjølve søkjesida, f. eks. slik:

 

1713232283_utennavn.thumb.jpg.f04b4d8776de04d5a3fc88a57e1ba2ae.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2018 den 14.25, Torbjørn Igelkjøn skrev:

Det er rett, men det er fort gjort å oversjå noko undervegs.

 

Eg meiner at informasjonen også høyrer med på sjølve søkjesida, f. eks. slik:

 

1713232283_utennavn.thumb.jpg.f04b4d8776de04d5a3fc88a57e1ba2ae.jpg

Hei. Dette var et godt innspill. Jeg takker for ideen og sender dette videre her hos oss i Arkivverket, så skal vi se hva vi kan få til

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.