Gå til innhold
Arkivverket

Else Malene Adamsdotter Reutz, fødd i Luster kring 1705 - dotter av priviligert handelsmann Adam Stevelinson Reutz - levde ved skiftet etter far sin i 1722, men kvar vart det av ho?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Adam Stevelinson Reutz (1683-1722), priviligert handelsmann busett på Heltnhe i Luster, var gift med Metta Andersdotter frå Rønnei (av den «sokalla» Heiberg-ætti) og fekk fem born.

 

Yngst av desse var Else Malene Reutz, som må ha vore fødd kring 1705.

 

Ho levde i 1722, men etter den tid har me ingen opplysningar om ho.  Ho må ikkje forvekslast med den eldre søsteri Elsebe Margrethe Reutz som var gift i Bergen med Hans Hansson Rødberg og fekk elleve born med han!

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips om lagnaden til Else Malene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary for eit kjapt svar i dette emnet!

 

Det er vel ingen tvil om at er slekti til Else Malene Reutz som vert «rulla opp» av Knut Bryn i det gamle emnet frå 2002, som eg ikkje har sett før.

 

Else Malene Reutz, som etter alt å dømma må ha vore noko yngre enn det som eg har trudd, var altso gift med sokneprest Even Pederson Steen til Aurdao og sidan til Nes i Hallingdal og hadde minst desse borni:

 

* Even Evenson Steen, kjøpmann i Christiania

 

* Mette Margrethe Evensdotter Steen, døypt i Aurdal 2.4.1739

 

* Hilleborg Dorthea Evensdotter Steen, døypt i Aurdal 16.3.1740, gíft Hellingaand, København 5.2.1772 med landinspektør Friderich Ditlef Floer i Skive, Danmark

 

* Petter Didrik Stalling Evenson Steen, døypt i Aurdal 24.1.1743

 

* Bertha Marie Evensdotter Steen, døypt i Nes 5.6.1746 - busett 1801 hjå søsteri Hilleborg i Skive, Danmark

 

* Adam Reutz Evenson Steen, døypt i Nes 28.12.1747

 

* Roer Evenson Steen, døypt i Nes 28.12.1748

 

* Arnt Christopher Evenson Steen, døypt i Nes 3.3.1749

 

* Jacob Evenson Steen, gravlagd i Nes 3.3.1751

 

Kanskje Knut Bryn har skaffa fram litt fleire opplysningar sidan emnet vart drøfta for 16 år sidan?

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand til løysing av denne gåta!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Knut Holt Sandblost skrev:

Mette Margrethe Steen var gift med Hans Herlofsen i Arendal, og Peter Diderik Stelling Steen med Hans' søster Maren. Se s 21 og 76 ff her: https://www.nb.no/items/URN:NBN:no-nb_digibok_2012011306088

 

NB.no er såvidt jeg kjenner til kun for norske IP adresser og Lars får vel dermed ikke åpnet boken - så jeg legger inn noen sider.

 

Side 21

Side 21.jpg

 

Side 74                                                                                                             Side 75

Hans Herlofsen_side 74.jpgHans Herlofsen_side 75.jpg

 

Side 76                                                                                                         Side 77

Hans Herlofsen_side 76.jpgHans Herlofsen_side 77.jpg

 

Side 80

Hans Herlofsen_side 80.jpg

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.