Gå til innhold
Arkivverket

Finner ikke svar fra medlemmer


Arlene Hansen
 Del

Recommended Posts

Jeg er fersk her men allerede frustrert. Jeg hører når noen har svart på et innlegg (pling!), men finner ikke svaret. Det kan stå et tall i en "klokke" øverst på siden, og jeg kan finne en liste over svar ved å klikke der, men uansett forsvinner alt. Klikkingen fører ikke til noe annet enn at tallet blir borte. Det kan stå nederst på siden noe som "NN har svart på ...", men dette blir også borte. Ingenting skjer når jeg klikker på overskrifter. Enkelte ganger har jeg fått varsel om svar via e-post, og disse kunne jeg hente. Jeg har gått ut av dig-ark og kommet tilbake, uten at det hjelper. Må jeg kanskje logge meg ut? Jeg bruker AdBlocker--har det noe å si? Opera som browser? Av ren høflighet ønsker jeg å "svare svarerne", men det går ikke. Har noen en oppskrift "for dummies"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg kan forstå har dette ordnet seg for deg? Iallfall ser jeg at du har svart på innlegg etter at du sendte melding hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolig fordi jeg fikk dem alle som e-post, ofte dagen etter. Av og til har et varsel på selve siden virket. Må se dette an!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.