Gå til innhold
Arkivverket

Borghild Løkken og Hans Vangen/Wangen


Nina Merethe Skaug
 Del

Recommended Posts

Hei!

Jeg leter etter mine besteforeldres vielse, ingen i familien vet når eller hvor de ble viet, men alle tror at det var i Hoff kirke rundt 1950. De var også kjærester under krigen, men vi tror at de ikke ble gift før etter krigen, dette er usikkert.

 

Borghild f. Løkken er født 06.03.1925, døpt i Hoff kirke 06.04.1925. Konfirmasjon vet jeg at også er i Hoff kirke. Hun bodde på Kapp i Østre toten, og de flyttet siden til Lillo i Østre toten.

Hans Vangen/Wangen født 15.06.1920, døpt 24.10.1920 i Hoff kirke. Antar at også hans konfirmasjon var i Hoff kirke. Han vokste opp mellom Lena og Lillo i Østre toten. 

Deres første og eneste sønn ble født 05.07.1951. 


Det hadde vært flott om noen kunne hjulpet meg å finne vielsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ann-Mary Engum skrev:

Ingen vielse funnet i Hoff i årene f.o.m 1948 t.o.m 1952.

 

Nei, det er det jeg også har funnet ut.. Har også sjekket Balke, som er i nærheten.. Det kan være i Oslo, da Hans jobbet i Oslo som ung.. Men det er det ingen i familien som tror er tilfelle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ann-Mary Engum skrev:

Jeg så vielsesåret 1948  i en base på MyHeritage.

Har ikke tilgang,da jeg ikke er medlem.

 

Scroll ned til Hans Vangen 1920-1992.

 

https://www.myheritage.no/names/hans_wangen

 

Så flott, tusen takk 🙂 Jeg er dessverre ikke lenger medlem jeg heller, men da er det sikkert samme dato som i Anne Tonbys innlegg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er det store spørsmålet fortsatt: hvor fant vielsen sted? ja, sted for bryllupet var Kapp, men hvor var vielsen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.