Gå til innhold
Arkivverket

Poul Egon Kure født 1922, kender du ham eller hans familie?


Ingrid Danstrup
 Del

Recommended Posts

Hej i Norges land

Jeg leder efter Poul Egon Kure, født 1922 i Aaker på Bornholm (Danmark). – eller slægtninge/efterkommere til ham.

Det er lykkedes mig at følge ham i Danmark indtil 1942, men kort efter dette tidspunkt er han formentlig flyttet til et sted i eller nær Ski i Norge.

Om han stadig lever, eller hvorvidt han har boet i Ski resten af sit liv, har jeg ingen fornemmelse af, men det lader ikke til, han på oget tidspunkt er flyttet tilbage til Danmark.

Jeg vil utrolig gerne i kontakt med nogen, der kan hjælpe mig videre i min søgning.

Ingrid Danstrup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som han flyttet til Sverige

 in the Sweden, Births from the Swedish Death Index, 1901-2006

Name: Paul Egon Kure
Birth Date: 2 aug 1922
Birth Place: Danmark (Denmark)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusind mange tak for jeres lynhurtige reaktioner.

Det var overvældende, at komme så meget videre i søgeprocessen i løbet af så kort tid.

Nu ved jeg, hvornår han er død, og hvor han ligger begavet (12.7.1998, Skogskyrkogården i Stockholm).

Jeg ved også, at han har været gift med Sylvia Britta Margareta Wodelius f. Johansson, men jeg ved ikke, om der var nogen efterkommere. Mon I kvikke hoveder har nogen ide om, hvor jeg finder ud af det henne?

Endnu engang tak for jeres uvurderlige assistance.

Mvh Ingrid Danstrup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ingrid Danstrup skrev:

Tusind mange tak for jeres lynhurtige reaktioner.

Det var overvældende, at komme så meget videre i søgeprocessen i løbet af så kort tid.

Nu ved jeg, hvornår han er død, og hvor han ligger begavet (12.7.1998, Skogskyrkogården i Stockholm).

Jeg ved også, at han har været gift med Sylvia Britta Margareta Wodelius f. Johansson, men jeg ved ikke, om der var nogen efterkommere. Mon I kvikke hoveder har nogen ide om, hvor jeg finder ud af det henne?

Endnu engang tak for jeres uvurderlige assistance.

Mvh Ingrid Danstrup

 

Angående eventuelle barn;

 

Det blir vel kanskje for nytt til at det kan diskuteres på åpent forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, Ann-Mary Engum said:

 

Angående eventuelle barn;

 

Det blir vel kanskje for nytt til at det kan diskuteres på åpent forum.

Hvad gør jeg? Poul Egon Kure er min far, selv om jeg aldrig har mødt ham og først er blevet informeret om det primo marts i år.

Jeg er 68 år, men kunne da godt tænke mig at vide, om jeg har halvsøskende i Norge eller i Sverige.

Mvh Ingrid Danstrup

ingrid@6541.dk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.