Gå til innhold
Arkivverket

Johan Friis, 1921-1939.


Gunnar Sigdestad
 Del

Recommended Posts


Eg tenkte eg skulle finne ut litt meir om morsfamilien til Johan Friis, f. 5. juli 1921 i Bergen som uekte barn til o.r.sakf. Henrik Friis, f. 1859 og Gudrun Fosteland. Han omkom då det fyrste norske skipet, M/S Ronda, vart minesprengt på reis mellom Belgia og Noreg 13. september 1939.
Farsfamilien er ein velkjend handelsfamilie, men iflg. Våre falne, var mora Gudrun Fosteland, d. 1935. Eg reknar med at etternamnet er feilskrive, sidan eg ikkje finn det i FT 1910, ei heller i adressebøkene for Bergen 1920 eller 1924-1925.
Eg har heller ikkje funne fødselen til Johan i kyrkjebøkene for Bergen som er digitaliserte, men han vaks visst opp hjå faren i Rugsund.
Håpar på litt hjelp her.

Våre falne:
http://da3.arkivverket.no/cgi-win/WebBok.exe?slag=lesside&bokid=vaarefalne1&sideid=652&storleik=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden! Her var det mange opplysningar. Eg hadde jo ein mistanke om at etternamnet Fosteland måtte vere feil sidan eg ikkje fann det nokon stad.
Tusen takk til superspesialistane Ann Mary og Grethe!

Så står det att å finne dåpen til Johan. Eg har leita sjølv utan hell i kyrkjebøkene for Bergen, men kan hende eg har oversett noko?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han vokste opp hos faren i Rugsund, kanskje han ble konfirmert der. Da må du i så fall henvende deg til Arkivverket/Statsarkivet i Bergen og be om oppslag i kirkeboka. Konfirmasjonen kan si noe om fødselsdato og fødested. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Eg ser i sjømannsrullane at han er fødd 5. juni, ikkje juli, 1921 i Fjellberg, ikkje i Bergen, som det står i Våre Falne.

Er det nokon som har tilgang til kyrkjeboka for Fjellberg som kan sjekke dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.