Gå til innhold
Arkivverket

DS Pelle


DS Pelle Svein Arne Eikevoll
 Del

Recommended Posts

Hei

 

Jeg leter etter opplysninger om DS Pelle, har funnet en mappe hos dere, men hvordan vet jeg hva den inneholder ?

 

mvh

Svein Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, DS Pelle Svein Arne Eikevoll skrev:

Jeg leter etter opplysninger om DS Pelle, har funnet en mappe hos dere, men hvordan vet jeg hva den inneholder ?

 

Kan du henvise til hvor du har funnet mappen? URL/lenke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, DS Pelle Svein Arne Eikevoll skrev:

Mappe 3931

 

RA/S - 4998/F/Fa/L0836/0006

Dette er det jeg har funnet i arkivverket.

 

OK, du har funnet denne oppføringen i arkivkatalogen på Arkivportalen: http://www.arkivportalen.no/side/arkiv/detaljer?arkivId=no-a1450-01000001138051

 

For å finne ut nærmere hva mappen inneholder, kan du besøke Riksarkivet og bestille mappen til gjennomsyn på lesesalen. Det går også an å be Arkivverket gjøre et oppslag for deg - bruk da bestillingsskjema - men dersom mappen er omfattende og/eller dersom du ikke er ute etter konkrete opplysninger, kan det være at Arkivverket ikke vil ha kapasitet til å gjennomgå hele mappen for deg, og at du vil bli bedt om å gjøre det selv på lesesalen.

 

PS: Dette forumet er for spørsmål om skanna arkivmateriale i Digitalarkivet. Mappen du har funnet fram til, er ikke skannet. Spørsmål av denne typen passer best i forumet Spør Arkivverket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.