Gå til innhold
Arkivverket

Kyrkjebøker frå Vestnes


Bjarne Øygarden
 Del

Recommended Posts

Hei
Eg har fått informasjon om at dei eldste kyrkjebøkene i Vestnes nå er å finne på statsarkivet i Trondheim. Som førstereisgut i slektsforskarfaget lurer eg på korleis eg skal finne fram til Ingeborg Marie Vike (Mortensdatter) f. 2.5.1898. Eg lurer på når og kvar ho vart konfirmert.

Helsing

Bjarne Øygarden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen!

 

Her er oversikt over dei kyrkjebøkene frå Vestnes som er digitaliserte, slik at du sjølv kan slå opp i dei:

https://www.digitalarkivet.no/search/sources?s=&from=&to=&archive_key=&sc[]=kb&m[]=1535

 

Ingeborg Maries konfirmasjon finn du her:

SAT, Ministerialprotokoller, klokkerbøker og fødselsregistre - Møre og Romsdal, 539/L0531: Ministerialbok nr. 539A04, 1887-1913, s. 180
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb10711304260144
 

Brukarforumet er den beste staden å få hjelp til å finna vegen i dei digitaliserte kjeldene, dersom du treng det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Richard Johan Natvig skrev:

Her er oversikt over dei kyrkjebøkene frå Vestnes som er digitaliserte, slik at du sjølv kan slå opp i dei:

https://www.digitalarkivet.no/search/sources?s=&from=&to=&archive_key=&sc[]=kb&m[]=1535

 

Vi kan ellers anbefale den spesielle søkeinngangen for skanna kirkebøker, hvor kirkebøkene er sortert på type og nummer/kronologi: https://media.digitalarkivet.no/kb/browse?clerical_parishes[]=1535P&start_year=&end_year=&text=

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha. 

Er dei søkbare eller må eg bla meg gjennom ut frå årstall dato, det var det siste eg forsøkte meg på for å finne ut korleis eg skulle bruke dei?

Eit anna spørsmål: Kva informasjon er det som står i kolonne 7? Dato for når vedkommande vart koppevaksinert?

Og kolonne 8 verkar som at det vart gitt ein type karakterar til konfirmasjonen? M og T er vel del av ein skala?

Helsing

Bjarne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for dette, men eg visste ikkje at karakterane vart gitt til konfirmasjonen i 1912. 

Skolen hadde vel ein annan skala i 1912 enn i dag?

Helsing

Bjarne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Bjarne Øygarden skrev:

Takk for dette, men eg visste ikkje at karakterane vart gitt til konfirmasjonen i 1912. 

Skolen hadde vel ein annan skala i 1912 enn i dag?

Helsing

Bjarne

 

Leste du "Tidligere karaktersystemer"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående karaktersystemer i tidligere tider;

 

Se et eksempel fra 1867 i innlegg 14 i dette temaet.

 

 

 

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2018 den 15.51, Bjarne Øygarden skrev:

Takk skal du ha. 

Er dei søkbare eller må eg bla meg gjennom ut frå årstall dato, det var det siste eg forsøkte meg på for å finne ut korleis eg skulle bruke dei?

Eit anna spørsmål: Kva informasjon er det som står i kolonne 7? Dato for når vedkommande vart koppevaksinert?

Og kolonne 8 verkar som at det vart gitt ein type karakterar til konfirmasjonen? M og T er vel del av ein skala?

Helsing

Bjarne

 

Ein del kyrkjebøker er skrivne av og lagt i søkbare databasar. Men som regel må ein også då bla seg fram til den aktuelle sida i kyrkjeboka. Nokre av databasane inneheld lenker, slik at ein kan gå frå ein personpost og rett inn på den skanna sida i kyrkjeboka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.