Gå til innhold
Arkivverket

Nøyaktige datoar frå britiske Civil Registration Birth and Death indexes - korleis får me tak i desse på ein enkel måte??


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg er sikkert ikkje åleine om å irritera meg over dei britiske sokalla «Civil Registration Vital Indexes»

 

Søker me til dømes etter:

 

* Dødsdatoen til Herbert Edwin Davey i England, får me opp:

 

Name: Herbert Edwin Davey
Death Age: 91
Birth Date: 27 Feb 1881
Registration Date: Sep 1972
Registration district: Hammersmith
Inferred County: Greater London
Volume: 5b
Page: 1538

 

Kva dato døydde han (og kvar)??  Or korleis finn me ut KVAR (i England) han var fødd?  (Eg saknar òg utvandringsåret hans!)

 

Eller:

 

* Fødselsdatoen til Teresa Baker frå Liverpool oktober 1867, får me opp:

 

Name: Teresa Baker
Registration Year: 1867
Registration Quarter: Oct-Nov-Dec
Registration district: Liverpool
Parishes for this Registration District: View Ecclesiastical Parishes associated with this Registration District
Inferred County: Lancashire
Volume: 8b
Page: 54

 

Nettopp i dette tilfellet er me so heldige at dei «rette» katolske kyrkjebøkene skrivne på latin er scanna og utlagde hjå ancestry:

 

Name: Teresa Baker
Age: 0
Birth Date: 16 Oct 1867
Baptism Date: 23 Oct 1867
Baptism Place: St Augustine (Augustini), Liverpool, Lancashire, England
Search Photos: Search for 'Liverpool' in the UK City, Town and Village Photos collection
Father: Georgu Baker
Mother: Margarita Todd

 

men diverre er dette som regel unntaket.  Elles står spørsmålet om kva dato ho var fødd?

 

Korleis kan me få ut slike opplysningar frå England?  Ein gong sat med ei konkret fødsle i ein mindre by i Nord-England, og eg skreiv til kyrkja, men fekk aldri svar!

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Richard for ein interessant kommentar.  Eg finn ikkje nokon e-mail adresse til National Archives, men eg ser dei har ein telefon, so eg kan freista å kontakta dei i morgon (om ikkje allehelgensdag er helgedag ogso i England...)

 

Elles er det i kveld dukka opp eit nytt spørsmål av same slaget som eg kan ta på same tid - sjå tema: https://forum.arkivverket.no/topic/227058-george-william-abrams-fødd-i-wiltshire-co-england-1885-utvandra-kring-1907-til-montréal-québec-fødselsdato-utvandring-og-lagnad/

 

Name: George William Abrames
Registration Year: 1885
Registration Quarter: Oct-Nov-Dec
Registration district: Melksham
Parishes for this Registration District: View Ecclesiastical Parishes associated with this Registration District
Inferred County: Wiltshire
Volume: 5a
Page: 118

 

Det er ganske so irriterande at det skal vera so vanskeleg å få tak i nøyaktige opplysningar...

 

Kanskje andre sit med andre tankar om denne sakli?  Eg takkar på ny for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.