Gå til innhold
Arkivverket

Kari Engebretsdotter Haugen - konfirmert på Ål i 1861 - kven var ho? - eit kjempemysterium!


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Kari Engebretsdotter Haugen, konfirmert på Ål i 1861 - er ei kjempegåte som me òg var inne på i samband med denne debatten:

 

https://forum.arkivverket.no/topic/171486-kvar-vart-det-av-petra-bjørkenes-frå-hafslo-fødd-1889/?tab=comments#comment-1768485

 

men som aldri nokon greidde å finna ei løysing på; sjølv bygdebokskrivar Thor Warberg på Ål laut gje opp denne

 

Her er den nemnde konfirmasjonen i 1861: https://media.digitalarkivet.no/view/1149/130

 

Kari var dotter av Engebret Sanderson og kona Rangdi Olsdotter, men har korkje fødestad eller alder oppgjeven.

 

Men ein eller annan stad må jo ogso denne Kari vera fødd, og eg legg no saki ut som eige tema i von om at nokon kan greia å løysa denne kjempegåta

 

Kven var Kari, og kven var foreldri hennar?

 

Her er forresten vigsli hennar i Skoger frå 29.12.1872: https://media.digitalarkivet.no/view/1136/195

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren het Ingebret Sandersen og moren het Randi/Rangdi Olsdatter, Kari var født rundt 1847 i Ål. Finner foreløpig ikke noe i kirkebøkene om fødselen hennes. Kun konfirmasjon og jeg finner informasjon på digitalarkivet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MaritaK skrev:

Faren het Ingebret Sandersen og moren het Randi/Rangdi Olsdatter, Kari var født rundt 1847 i Ål. Finner foreløpig ikke noe i kirkebøkene om fødselen hennes. Kun konfirmasjon og jeg finner informasjon på digitalarkivet. 

 

Konfirmasjonen har Lars lagt lenke til.

Men dåpen er ikke funnet i Ål.

 

Fint hvis du kan bruke ditt fulle navn som visningsnavn.  🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary, Kristin Charlotte og Marita for nye innlegg om dette kjempeutfordringi!

 

Som me ser er det høgst «varierande» opplysningar som kjem fram om opphavet hennar Kari i ulike kjelder.  Om ho verkeleg er fødd på Ål, so er ho i alle fall ikkje innført i kyrkjeboki..

 

Det hadde vore veldig moro om me greidde å finna opphavet hennar, og eg takkar på ny for framifrå bistand i freistnadane på å løysa denne gåta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gåten har jeg virkelig lyst til at vi skal klare å knekke sammen altså! Hadde vært utrolig gøy! 🙂 Og da kan man komme litt videre med slektsforskningen også" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun var født i Ål burde hun jo også være i vaksinasjonslistene.

Kunne ikke finne henne vaksinert i årene 1847-1861.

Kan jo selvsagt ha oversett henne.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er ihvertfall Kari innflyttet til Skoger:

Vestfold fylke, Skoger, Konnerud, Strømsgodset i Skoger, Ministerialbok nr. I 4 (1862-1872), Inn- og utflyttede 1870-1872, Side 684-685
Permanent bilde-ID: kb20051109050295
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20051109050295
Permanent bildelenke: URN:NBN:no-a1450-kb20051109050295.jpg
 

Mvh

Molfrid Loftsgarden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Marita, Ann-Mary, Molfrid og Berit for nye spennande innlegg!

 

Det er verkeleg «besynderleg» kor godt foreldri til denne jenta gøymer seg i kjeldene våre.  Eg har no teke ei ny «leiteøkt» og ser at Engebret Sindreson førekjem på Ål fleire gonger som far, men aldri i kombinasjon med Rangdi Olsdotter...

 

Kan det tenkjast at namnet til minst ein av foreldri er feilskrive av presten?

 

Eg står sporlaus attende, men vonar at kanskje ein eller annan ser ei løysing på denne kjempegåta!

 

 

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lars E. Øyane skrev:

Hjarteleg takk til Marita, Ann-Mary, Molfrid og Berit for nye spennande innlegg!

 

Det er verkeleg «besynderleg» kor godt foreldri til denne jenta gøymer seg i kjeldene våre.  Eg har no teke ei ny «leiteøkt» og ser at Engebret Sindreson førekjem på Ål fleire gonger som far, men aldri i kombinasjon med Rangdi Olsdotter...

 

Kan det tenkjast at namnet til minst ein av foreldri er feilskrive av presten?

 

Eg står sporlaus attende, men vonar at kanskje ein eller annan ser ei løysing på denne kjempegåta!

 

 

 

Ho Rangdi står ikke som fadder hos noen av de barna han Engebret står som far til?! Kanskje ho var en fadder og senere kone hvis moren døde? Bare en tanke 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.