Gå til innhold
Arkivverket

Christopher Johannesson Ottum - fødd kring 1686 - var 1711 i teneste i Kjelstraumen på Lindås (Austrheim) - kom aldri attende til Luster - lagnaden hans?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Christopher Johannesson, einaste kjende son etter husmann Johannes Christopherso i Mordøla under Ottum i Luster (1659-1725) (mor ukjend), var fødd i Luster kring 1686.

 

I eit skattemanntal frå Luster frå 1711 vert det sagt at Christopher då var i teneste i Kjelstraumen på Lindås - som vel ligg i noverande Austevold.

 

Eg kan ikkje sjå at han nokon gong kom attende til Luster, men er det mogeleg å finna ut noko om lagnaden hans?

 

Eg ser at ein «musketer» Christopher Johannessen gifte seg i Krosskyrkja i Bergen 5.3.1713 med ei Karen Knutsdotter: https://www.digitalarkivet.no/view/327/pv00000001007718

 

Ei dotter Else vart døypt i Krosskyrkja 18.4.1713: https://www.digitalarkivet.no/view/255/pd00000006090505

 

Ei dotter Else Johanne vart døypt i Krosskyrkja 29.12.1715: https://www.digitalarkivet.no/view/255/pd00000006090505

 

Aldersmessig kan han høva, men er det han??

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary for interessante innlegg om Christopher Johannesson.

 

Tja, den som visste.  Dette ligg nok diverre so langt attende i tid at det vert vanskeleg å prova noko som helst, med mindre me kan finna ut noko om fadrane til dei to borni og om dei eventuelt hadde tilknyytinbg til Austrheim eller Luster?

 

Eg har vore i kontakt med bygdebokskrivaren for Austrheim, men han skriv at han ikkje har finne noko om Christopher i Kilstraumer!  Då lyt me gå ut ifrå at han ikkje vart buande der, og då «siglar» jo kandidaten frå Bergen unekteleg opp som ein ganske so «god» ein..., i alle fall han som var soldat og fekk dei to døtrene og kanskje òg han som døydde i 1737?  Eg finn ikkje nokon ekteskap for døtrene i Bergen... (det var vel helst berre den yngste av dei som voks opp...)

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand i freistnadane på å identifisera denne ungdomen frå Luster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.