Gå til innhold
Arkivverket

Avfotograferte slektshistoriske kilder


Aud Johanne Wasbak Skau
 Del

Recommended Posts

Registrerte for flere år siden en opplysning fra Avfotograferte slekthistoriske kilder. I innrulleringslistene fra Vågan 1836 fant jeg at Johan(nes) Christian Johannessen (1810-1889) hadde en fostersønn Mikael Olsen, 7 år. Nå forstår jeg at disse listene må legges inn på nytt.

Kildereferansen er viktig i forhold til et større prosjekt.

Er det mulig å få bekreftet dette funnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 29.11.2018 den 17.29, Aud Johanne Skau skrev:

Registrerte for flere år siden en opplysning fra Avfotograferte slekthistoriske kilder. I innrulleringslistene fra Vågan 1836 fant jeg at Johan(nes) Christian Johannessen (1810-1889) hadde en fostersønn Mikael Olsen, 7 år. Nå forstår jeg at disse listene må legges inn på nytt.

Kildereferansen er viktig i forhold til et større prosjekt.

Er det mulig å få bekreftet dette funnet?

 

Avfotograferte slektshistoriske kilder er et tiltak som Arkivverket ikke har noe med å gjøre, så vi kan ikke svare for innholdet på dette nettstedet.

 

Med "innrulleringslistene fra Vågan 1836" mener du muligens Innrulleringsmanntall for Vågan 1806-1836 i arkivet Fylkesmannen i Nordland? Full kildereferanse: SAT, Fylkesmannen i Nordland, R/RA/L0024: Innrulleringsmanntall for Vågan 1806-1836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.