Gå til innhold
Arkivverket

Finner ikke noe på Sofie Christensdatter, Trondheim


Bengt Sverre Stenersen
 Del

Recommended Posts

Hun hadde en sønn: Oluf Kristian Angelo  Lindseth født: 18des.1828 - død 26.mai1887

Sønnens far: Angelo Admirali født: 02.okt.1806 - død 24.nov.1866

 

Tror ikke at de var gift. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Bengt Sverre Stenersen skrev:

image.thumb.png.d782b66ba595edb4f70ab54310222e32.png

Leter etter data på brudens far . Brudens korrekte navn er image.thumb.png.d782b66ba595edb4f70ab54310222e32.png.apr.1972

 

I tematittelen  spør du etter Sofie Christensdatter,og i innlegg 1 legger du  inn vielse mellom Nils Johansen Brødreskift og Hanns Olsdtr Vasli.

Hva har disse personene med Sofie å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok forklare litt tydligere hva du leter etter da det du så langt har opplyst ikke henger sammen.

 

Hvem - når -  hvor i landet og hva du ønsker hjelp med å finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at trådstarter har unnlatt å tømme editoren for et tidligere innlegg?

 

(Ja, det forrige en skrev kommer opp som en sikkerhetskopi, dersom en ufrivillig har kommet til å slette det en skrev.)

 

Denne tråden fra en annen handler nok om de samme personene:

 

 

Endret av Anne-Lise Hansen
  • Takk 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du har denne, men her er Oluf Kristian som konfirmant, i Roan sogn.

Nr. 8 her:

SAT, Ministerialprotokoller, klokkerbøker og fødselsregistre - Sør-Trøndelag, 657/L0703: Ministerialbok nr. 657A04, 1831-1846, s. 150
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20070906610538


 

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Som ny og fersk bruker så er det vel naturlig at jeg gjør litt feil i begynnelsen.

I min arbeidshverdag så gir jeg en kjapp tilbakemelding om hva som er gjort feil og hvordan unngå dette neste gang.

Jobber med mange forskjellige program i hverdagen, men syns dette er litt ulogisk i forhold til det jeg er vant med, og det er vel derfor mine feil har oppstått.

 

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder mange av oss, og veiledningene har vist seg å være et godt verktøy. Jeg håper det ikke setter begrensninger i aktiviteten din, vi er nokså runde av oss, så bare sleng ut spørsmål og kommentarer! 😊

  • Liker 2
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.