Jon Sværen Posted December 26, 2018 Share Posted December 26, 2018 Tusen Takk til Arkivverket sin Julegåve til oss slektsinntrisert ved å gje oss FT 1891 ! ——- Som norsk så må ein «klaga og kyta» eller iallefall spyrja. Oldefar min Jørgen Hanson Sværen f 1852, ser eg som Sværen og f 1852. Men ikkje som Jørg* . Då får eg ingen i Balestrand. Dette fordi ø-en er skriven som svensk, ein «o m/ to prikker over o-en». https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01053002000863 Korleis skal ein søkja på f.eks Jørgen ? Eg kan ikkje sjå at tastaturet mitt på I-padden min har ein slik bokstav. Med helsing Jon Sværen, Bergen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Bergesen Posted December 26, 2018 Share Posted December 26, 2018 Se på tastaturet ditt andre rad fra toppen helt til høyre ¨ trykk på denne og etterpå på o så får du ö, jeg søkte på Balestrand Jörgen og fikk treff på en post Jörgen Hansen Sværen 1852. Rune Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jon Sværen Posted December 27, 2018 Author Share Posted December 27, 2018 Takk for svaret Rune ! På PC-en kan eg gjera det du seier. Men på I-padden har eg IKKJE lykkast. Eg får ta kontakt m/ Eplehuset som sel dette produktet, og spyrja dei om kva eg kan gjera for å få fram ein «svensk» ø. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toril Osther Posted December 27, 2018 Share Posted December 27, 2018 Ser ut til at du kan legge til svensk tastaturspråk med denne innstillinen https://support.apple.com/no-no/HT202178 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anne-Lise Hansen Posted December 30, 2018 Share Posted December 30, 2018 Hold på bokstaven o (eller a) og da kommer det opp en liste med sju forskjellige o'er. (seks forskjellige a-er) Flytt fingeren til den med tødler. œ ō õ ó ô ò ö ā à ä á â ã Torbjørn Igelkjøn 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torbjørn Igelkjøn Posted December 30, 2018 Share Posted December 30, 2018 Dette fungerer også i Android. Så no har eg lært noko nytt. Anne-Lise Hansen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anne-Lise Hansen Posted December 30, 2018 Share Posted December 30, 2018 Det var hyggelig, Torbjørn. 🙂 Får håpe Jon S. også ser svaret. (Jeg ser han ikke 'følger' emnet sitt.) Torbjørn Igelkjøn 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jon Sværen Posted January 2, 2019 Author Share Posted January 2, 2019 ö Ann-Mary Engum and Anne-Lise Hansen 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jon Sværen Posted January 2, 2019 Author Share Posted January 2, 2019 No «følger» i emnet mitt, Anne-Lise ! Og no har eg lært å finna ein svensk ö ! Tru det eller ei. Det er nok ikkje I-padden min som er treg, det er nok meg ! Atter takk ! Anne-Lise Hansen and Ann-Mary Engum 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts