Gå til innhold
Arkivverket

Dødsmeldingar for Bjugn 1856-1866?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Det ser ut til å mangla både kyrkjebøker og klokkarbøker som syner avlidne i Bjugn prestegjeld for perioden 1856-1866.

 

Er det mogeleg å få greie på om det finst dødmeldingslister frå lensmannen som dekker denne perioden?  Og er dei kan henda skanna?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lars E. Øyane skrev:

Det ser ut til å mangla både kyrkjebøker og klokkarbøker som syner avlidne i Bjugn prestegjeld for perioden 1856-1866.

 

Er det mogeleg å få greie på om det finst dødmeldingslister frå lensmannen som dekker denne perioden?  Og er dei kan henda skanna?

 

Slik søker du for å finne ut om noe er skanna (kommune og årstall): https://media.digitalarkivet.no/sk/browse?municipalities[]=1627&start_year=1850

 

Vi ser at det ikke er dødsfallsprotokoller skanna fra den aktuelle perioden, og hvis du - via lenke i kildeinformasjonsboksen for en av dødsfallsprotokollene - klikker deg inn i Arkivportalen, vil du finne at det ikke ser ut til å finnes dødsfallsprotokoller for Bjugn eldre enn 1902.

 

Spørsmål om eventuelle andre relevante arkivsaker kan stilles til Arkivverket i forumet Spør Arkivverket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Kristian for kjapt svar på spørsmålet mitt!  Og Godt Nytt År!

 

Etter kva du fortel, finst det altso ikkje dødsmeldingsprotokollar for Bjugn eldre enn 1902, men i sorenskrivararkivet skulle det normalt liggja to lister, ein frå lensmannen og ein frå soknepresten.  Manglar dei båe?

 

Personane, som eg leiter etter, er følgjande:

 

* Olava Johannesdotter husmannskone på Sagplassen undedr Tysbotn i Bjugn, fødd i Sparbu 1784, rimelegvis avlidi mellom 1856 og 1866

 

* Henrik Andersson, mann hennar, husmann på Sagplassen under Tysbotn i Bjugn, fødd i Bjugn 1775, rimelegvis òg avliden mellom 1856 og 1866

 

Eg veit ikkje mi arme råd korleis me skal gå vidare for å finna desse dødsfalli...

 

Ein ny kjempetakk for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Lars E. Øyane skrev:

Etter kva du fortel, finst det altso ikkje dødsmeldingsprotokollar for Bjugn eldre enn 1902, men i sorenskrivararkivet skulle det normalt liggja to lister, ein frå lensmannen og ein frå soknepresten.  Manglar dei båe?

 

Spørsmål om arkivenes innhold må du stille i Spør Arkivverket, som betjenes av ansatte som kjenner og/eller kan undersøke arkivene i Riksarkivet/statsarkivene.

 

Godt nytt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.