Gå til innhold
Arkivverket
Kurt Stormyr

Ole Olsen, sønn av Ole Johan Andersen, druknet på tur til Svellingen.

Recommended Posts

Kurt Stormyr

I Gårds og slektshistorie for Lødingen bind I er Ole nevnt på s. 132.  Hans far Ole Johan Andersen var født i Limskjelvik 16.02.1838 og ble gift med Bertine Gurine Petersdatter 17.11.1875. De fikk barna: Kristoffer Bendik Jentoft, Amalia Andrea, Martin Peder Edvard, Olufine Benedikte og Kristine Jonette. Alle disse finner jeg i de skannede kirkebøkene for Lødingen prstgj. Ole som er angitt som 5 barn kan jeg ikke finne i kirkebøkene for Lødingen og heller ikke  sammen med Ole Johan Andersen i  folketellingene 1865, 1875, 1891, 1900 eller 1910.  Finnes det øvrige steder  jeg kan sjekke for å finne informasjon om Ole?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ann-Mary Engum
Skrevet (endret)

Kan du legge inn det som står på side 32 i boka?

Endret av Ann-Mary Engum

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kurt Stormyr

Takk for tilbakemelding. : -)  Jeg finner alle sammen i kirkebok og folketellinger bortsett fra  5) Ole.

Ole Johan (faren) var 37 da han giftet seg, så det er mulig at 5) Ole er fra tidligere og at han er registrert i et annet prestegj?

image.thumb.png.625b3ff8bfde5793c66376650b59d179.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.