Jump to content
Arkivverket
ingrid

Feilmelding ved bestilling

Recommended Posts

ingrid

Hei,

Ved bestilling av materiale fra Riksarkivet i Arkivportalen får jeg opp følgende feilmelding:

"Vi beklager!

Men noen institusjoner begrenser antall enheter pr ordre av kapasitets eller sikkerhetshensyn. Du har allerede overskredet denne begrensningen for følgende institusjoner. De vil ikke godta flere bestillinger fra deg inntil disse er fullført."

Da jeg besøkte Riksarkivet forrige uke fikk jeg fortsatt samme feilmelding, men skranken visste ikke hvordan problemet kunne løses. Jeg har ikke overskredet antall tillatte bestillinger. Har kontaktet Arkivportalen, men de vil ikke svare på spørsmål om enkeltbestillinger.

Setter stor pris på tilbakemelding da jeg har behov for å bestille materiale. 

Kristian Hunskaar (Arkivverket)
1 time siden, ingrid skrev:

Hei,

Ved bestilling av materiale fra Riksarkivet i Arkivportalen får jeg opp følgende feilmelding:

"Vi beklager!

Men noen institusjoner begrenser antall enheter pr ordre av kapasitets eller sikkerhetshensyn. Du har allerede overskredet denne begrensningen for følgende institusjoner. De vil ikke godta flere bestillinger fra deg inntil disse er fullført."

Da jeg besøkte Riksarkivet forrige uke fikk jeg fortsatt samme feilmelding, men skranken visste ikke hvordan problemet kunne løses. Jeg har ikke overskredet antall tillatte bestillinger. Har kontaktet Arkivportalen, men de vil ikke svare på spørsmål om enkeltbestillinger.

Setter stor pris på tilbakemelding da jeg har behov for å bestille materiale. 

Dette forumet er for tekniske tilbakemeldinger vedrørende Digitalarkivet. Vi kan dessverre ikke hjelpe med problemer med Arkivportalen.

Torbjørn Igelkjøn

Er det nokon som veit kven eller kvar ein skal spørje dersom ein treng hjelp med arkivportalen?

Kristian Hunskaar (Arkivverket)
2 timer siden, Torbjørn Igelkjøn skrev:

Er det nokon som veit kven eller kvar ein skal spørje dersom ein treng hjelp med arkivportalen?

Arkivportalen har et spørreskjema nederst til høyre på sidene sine: http://www.arkivportalen.no/

I tilfellet som er nevnt i første innlegg, ser det ut til spørsmålet uheldigvis har falt mellom to stoler. Det kan bero på en misforståelse av problemet fra en av partene.