Gå til innhold
Arkivverket

Null treff, deretter fleire treff på same søket


Torbjørn Igelkjøn
 Del

Recommended Posts

Skjedde dette bare en gang eller har det skjedd flere ganger? En teori kan være at du utførte søket akkurat idet søkeindeksene var ferdig oppdatert og søkemotoren iverksatte nye indekser. Dette tar et par sekunder, og tidspunktet kan stemme med omtrent den tiden du skrev innlegget.

 

Hvis det har skjedd flere ganger, hvilken nettleser bruker du? Gjerne også med versjon. Operativsystem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg merka fleire gonger at noko ikkje stemte, og det førte til at eg prøvde å trykkje "Enter" i adressefeltet. Eg prøvde dette to gonger der eg gjekk frå 0 til x antal treff. (Siste gongen var med den lenka som eg limte inn).

 

Eg har ikkje merka noko meir til problemet, så eg får evt. komme tilbake til dette. Nettlesar var Opera 57.eitt eller anna, men er i ettertid oppdatert til 58. Operativsystem: Windows 8.1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.