Gå til innhold
Arkivverket

Dødsfall


mailiss haugland
 Del

Recommended Posts

Skulle hat informasjon om min oldefar ingvald Hansen født 1888 og døde 25.05.1936.

Fødsel, dødsfall, farskap . Oslo og røyken

mvh mailiss Haugland 

Endret av mailiss haugland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en Ingvald Olinius Hansen som dør 25. juni 1936 og er begravet i Slemmestad. Han ligger i en familigrav, men det sies at han er født 2. april 18891 så det er vel ikke din-.

Der ligger det også en Ingrid Margrethe f i 1915 og død i 1934 og Martha Josefine f Jensen f 1881 og død  i 1975.

Endret av Anne Hildrum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivverket svarer ikke lenger her i forumet på henvendelser som innebærer oppslag i kilder. Se veiledningen.

 

Les dette før du postar innlegg på "Spør Arkivverket"

 

Jeg kan se at du kan be om oppslag i dødsfallprotokoll, men spørsmål om de andre opplysningene tror jeg du heller bør stille i brukerforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anne Hildrum skrev:

Det er en Ingvald Olinius Hansen som dør 25. juni 1936 og er begravet i Slemmestad. Han ligger i en familigrav, men det sies at han er født 2. april 18891 så det er vel ikke din-.

Der ligger det også en Ingrid Margrethe f i 1915 og død i 1934 og Martha Josefine f Jensen f 1881 og død  i 1975.

Jo det er ham.. men vil ha dødsmeldingen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anne-Lise Hansen skrev:

Arkivverket svarer ikke lenger her i forumet på henvendelser som innebærer oppslag i kilder. Se veiledningen.

 

Les dette før du postar innlegg på "Spør Arkivverket"

 

Jeg kan se at du kan be om oppslag i dødsfallprotokoll, men spørsmål om de andre opplysningene tror jeg du heller bør stille i brukerforumet.

Ok takk for info.. da kontakter jeg arkivet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du i allfall Ingvald i 1900-tellingen:  https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01037045048263

 

 

og dåpen hans:

Oslo fylke, Jacob i Oslo, Ministerialbok nr. 3 (1880-1895), Fødte og døpte 1891, Side 276
Permanent bilde-ID: kb20060830020333
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20060830020333

(Nr. 43 - øverst)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.