Gå til innhold
Arkivverket

folktellinger bergen


Tommy Jensen Nese
 Del

Recommended Posts

Hei Tommy

 

Du har veldig mange temaer gående om Julius Olsen.

Det kan være lurt å skrive i et av dem du allerede har laget,istedet for å lage nye.

 

Her er et av dem.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg Tommy Jensen Nese,

du stiller så mange spørsmål om samme temaet om att og omatt, berre vinkla ørlite ulikt ut frå forskjellige vinklinger slik at ein kan bli heilt ør her.

Du har fått - og får framleis - svært mange og ikkje minst svært fyllestgjerande svar på dei etterkvart så mange spørsmåla dine.

Dét får meg no til å undrast: 

 

a) Korfor svarar du ikkje dei som hjelper deg og legg inn gode svar på spørsmåla dine? Dét er jo òg både god tone og vanlig folkeskikk å svara folk.

 

b) Korfor surrar du i veg med samme spørsmålet ditt når du for lengst og allereie har fått svar på dette, ikkje minst då i frå Ann Mari Engum? Det er faktisk ikkje heilt snilt mot henne...

 

c) Kva vil du eigentleg med alle desse spørsmåla dine om denne Julius Olsen i Bergen, har du eit overordna mål?

 

d) Når du no har fått eitt svar eller to frå folk:

Og du har jo fått mange - korfor tar du så ikkje og syr dei hop?, samanfattar dei og presenterer dette i eit oppsummerande innlegg om lausarbeidaren Julius Olsen i Bergen? (- For dét ville no eg ha gjort.)

 

e) Gode Tommy:

Eg har no berre svart på éitt av dine mange spørsmål om Julius Olsen (som du ikkje svarte på) - men difor, og som ovanfor nemnt: med mindre du sjølv kjem på banen her med meir info/ein respons, så veit eg ikkje (?) om eg framleis ønskjer å delta så mykje meir i ytterlegare leiting på vegner av deg.

Sjølvsagt, dette då med atterhald om at du etterkvart kanskje sjølv kjem på banen her med litt nødvendig info, altså slikt som allereie er ettersøkt i punkt a) - d) her  🙂

 

Men, uansett  - Lykke til!!

Endret av Terje Hatvik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke nok alltid så greit å holde rede på alle temaene,hverken for hjelpere eller Tommy.

 

Men Tommy skal ha ros for at han prøver å finne ut ting.

Jeg prøver å hjelpe ham der jeg kan.

 

Ikke gi opp Tommy. 🙂

 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.