Gå til innhold
Arkivverket

Botolv Olson Vinjum frå Aurland


Anne Marie Bøtun Øyri
 Del

Recommended Posts

I 1790 kjøper Botolv Olson Vinjum garden Simlenes og han sel att i 1993.

https://media.digitalarkivet.no/view/12448/6?indexing=

 

På høgre sida her verkar det som ein slag avtale mellom Botolv Olson og den nye eigaren som eg tolkar som eit slag kår, og etter som eg forstår er kona og borna til Botolv Olson døde.

 

Dette er dei einaste opplysningane eg har funne om Botolv Olson. Truleg er han opp i åra i 1793. 

Kom han frå Vinjum i Aurland eller har han berre teke dette gardsnamnet?

Nokon som klarer finna ut meir om han?

 

Anne Marie B Øyri

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anne Marie Bøtun Øyri skrev:

Botolv bur ikkje på Simlenes i 1801, så han har truleg døydd mellom 1793 og 1801.

 

Jeg finner ingen "Botolv" som kan knyttes til gnr. 8 "Vinjum" fra bygdebok "Aurland" II A. Men her döpes en "Ole"  den 30 september 1792 i "Leikanger" med foreldre "Bothold Olsen Simlenes" og "Ingri Olsdtr.", v. side överst : https://www.digitalarkivet.no/kb20070511630217

Endret av Svenn Ruskedal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Inga Olsdtr. Simlenes" döde 35 år og sönnen "Ole Botholdsen" 3 uker gammel 1 jan. 1793 i "Fresvik", h. side  n. överst : https://www.digitalarkivet.no/kb20070511630220

 

51869 1419 1/1 1793 k Inga Olsd. Simlenes   1758 0    
51870 1419 1/1 1793 m Ole Botholds. Simlenes u 1792 0  Fam.navn:Thue  
Endret av Svenn Ruskedal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her trur eg du har klart å oppspora kvar Botolv kom frå ! 

Dei to forrige eigarane av Simlenes var frå Vossestranda, Giljarhus og Kvamme, og Botolv Olsen skriv seg Kvamme i vigselspapira. Så dermed var det kanskje ikkje så unaturleg at Botolv kom frå Voss.

Han må kanskje ha vore oppi åra då han selde i 1793 sidan han får avtalen med neste eigar om eit slag kår. 

Familien må også ha budd på Simlenes sidan han brukar Simlenes til etternamn i motsetning til dei to forrige eigarane frå Voss.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg finn ingen Botolv Olson som er død på Simlenes mellom 1793 og 1801 og han er ikkje med i folketeljinga her i 1801.

Kan han ha flytt på seg att evt mot Vossakanten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anne Marie Bøtun Øyri skrev:

Eg finn ingen Botolv Olson som er død på Simlenes mellom 1793 og 1801 og han er ikkje med i folketeljinga her i 1801.

Kan han ha flytt på seg att evt mot Vossakanten?

 

Har også tenkt det, men kan ikke finne noe? Jeg lurer på hvorfor det står familienavn "Thue" etter sönnens navn under merknad i dödsfallet 1793?

Endret av Svenn Ruskedal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thue undra meg også sidan det ser ut som Botolv kjem frå Vossastrondi og kanje eit opphald på Vinjum i Aurland. 

Prøvde å finna Botolv og kona på Kvamme og Stalheim som var opphaldsstaden då dei gifte seg, men det kan sjølvsagt vera berre opphaldsadtr og ikkje der dei kom frå.

 Viss Thue er rett så er det Balestrandskanten men der finn eg heller ikkje noko som passar. 

Kan det vera feilskriving eller Thue høyrer til ein av dei andre på lista?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.