Gå til innhold
Arkivverket

Lars E. Øyane - kort helserapport frå Tyskland - med ei ny utfordring tl Brukarforum frå Bergenskanten


Lars E. Øyane

Recommended Posts

Gjertrud Rønne sammen med moren Synnøve i FT1815. Moren er enke, så Ole Rønne må være død før 1815:  https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01051079011122

 

Gjertrud Rønne Njøs i registeret for fanger ved Slaveriet (Tukthuset):  https://www.digitalarkivet.no/view/84/pc00000000371546

 

Jens Jensen Njøs døde som enkemann og almisselem 3.12.1864:  https://www.digitalarkivet.no/kb20070228660371

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://media.digitalarkivet.no/view/24095/418

Skifte etter Elisabeth Rønne og Andreas Ludvigsen ble påbegynt 16.mai 1834 og avsluttet 9. mars 1835.

Ifølge dette skiftet hadde de 5 barn:

Giertrud Daniele 6 år

Laura Christine 5 år

Olai Severin 4 år

Daniel Arenius 3 år

Ludvig Vereide 1/2 år

 

https://media.digitalarkivet.no/view/11693/259

Elisabeth Ludvigsen døde 29.april 1834.

 

?

https://media.digitalarkivet.no/view/11693/258

Kan være en sønn Andreas Andreassen Brattholmen som døde 3 uker gammel 24. mars 1834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

og god betring Lars. Det er lenge sidan fisketuren ved Sotra, men du kverv ikkje so lett utor tankane!

Og du er vorten ein del av forumet her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring Lars.

Kanskje dette er noen av de opplysninger du er på jakt etter.

Det nevnes en Johannes Danielsen på Brattholmen, som kanskje er brorsønn til Synneve Danielsdatter?

 

mvh

Oddvar Søreide

 

 

Sitat fra Fjell bygdebok - Brattholmen

Andreas Ludvigsen f. 1798, d. 1834. Sønn til Ludvig Asbjørnsson og Gjertrud Gunnarsdotter. G. 1826 med Elisabeth Carine Olsdotter Rønne f. 1794 d. 1834, datter til Ole Larsen Rønne og Synneve Serenne Danielsdotter. Familien slo seg ned i Brattholmen mellom 1826 og 1828, og Andreas vart gjestgjevar her.

Han omkom på sjøen.

 

Barn:

a. Gjertrud Davide Andreasdotter f. ca.1827 (ukjent) d. kanskje 1858 (Bergen).

Den Gjertrud Davide som døde i 1858 var almisselem. Ho hadde tidligere vært tenar hos en handelsmann i Lofoten.

 

b. Laura Christine (Andreasdotter) Ludvigsen f. 1828 d. 1878 g. 1852 med Mathias Olsson Øvreberg f. ca. 1825. Frå Nordfjord. Busett i Bergen.

 

c. Olai Severin (Andreasson) Ludvigsen f. 1829. Matros. G. 1863 med Nikoline Marie Nilsen f. ca. 1836. Frå Bergen. Busett?

 

d. Daniel Arenius Andreasson f. 1831. Ingen andre opplysninger.

 

e. Ludvig Vereide Andreasson f. 1832 d. 1870 g. 1864 med Olina Olsdotter Arefjord f. 1838 d. 1919. Busett i Snekkevika.

Olina 2g. 1873 Mons Olsen Søre Ekerhovd f. 1849 d. 1874. De er oppført med 5 barn i bygdeboka, så du får gi beskjed om du skal ha oversikt på barna.

 

************************

Brattholmen

Johannes Danielsen f. trulig 1801 d. 1840. Fra Bergen, son til Jakob Danielsen og Gjertrud Berentsdotter g. 1833 med Nille Jørgensdotter f. ca. 1800.

Er Johannes sin far bror til Synneve Danielsdatter?

 

 

Endret av Oddvar Søreide
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring Lars! Får håpa at det som du har fått problem med, går over fort, og at du blir i bra form igjen; takk igjen for alle bygdebøkene som du har skrevet, som eg og mange med slekt fra Luster, har stor glede av :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hjarteleg takk for alle hyggelege og sympatiske innlegg,, både om huslyden til Ole Larsson Rønne og Synneva Serine Danielsdotter.

 

Når det gjeld utfordringane kring ole og Synneva, er dette tydleg vigsli deira i Krosskyrkja i Bergen:

 

Name Ole Larsen
Spouse's Name Synneve Sirene Danielsdr
Event Date 24 Feb 1793
Event Place Korskirken, Bergen, Hordaland, Norway

 

men kven denne Ole var og kvar han hadde namnet sitt ifrå, er framleis eit mysterium!

 

Eg finn ikkje huslyden att i FT1801...

 

Elles har sikkert fleire av dykk registrert at eg frå tid til annan er innom Brukarforum, men so ofte er det ikkje.  Etter å ha vore temmeleg langt nede i månadsskiftet januar-februar der dei næraste kring meg frykta det verste, arbeider eg meg sakte men sikkert attende til samfunnet.  Helsa står i dag i forgrunnen, eg trenar musklane mine fleire timer kvar dag, men eg kjem i alle fall ikkje heim att før tidlegast i juni-juli...

 

Elles ønskjer eg dykk alle ein God Påske og ei fin tid framover!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er skiftet etter Lars Colbensen Rødne som viser at Ole Larsen er Ole Rønne

 

Hordaland fylke, Voss distrikt i Hardanger og Voss, Skifteprotokoll nr. Ae 1 (1801-1819), Skifteprotokollside, Side 476b-477a
Permanent bilde-ID: sk20081120620487
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/sk20081120620487
Permanent bildelenke: http://urn.digitalarkivet.no/URN:NBN:no-a1450-sk20081120620487.jpg
 

Endret av Sven Hjortland
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring Lars! Har lagt merke til at du ikke har vært her ja, men nå jeg ikke så ofte inne her jeg heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven, Ivar og Anne Lise for nye hyggelege innlegg!

 

So er utfordringi med Ole Larsson Rønne løyst!  Eg ser han hadde ein bror Lars Larsson Rønne som eg var borti for ei tid attende, men assosierte ikkje dei to...

 

Ole har med andre ord ikkje noko med Luster å gjera.

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand i samband med kartleggjingi av denne huslyden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Det er no på tide med ein ny rapport frå meg.

 

Eg er svært takksam for alle dei varme tankane som er komne til meg, og kan fortelja at eg førebels er ferdig med sjukehusopphald.  Eg har gjennom målretta diett gått ned om lag 100 kilo i vekt.  Hjarte og lunger fungerer perfekt og vekti held seg stabil.  Diabetesen min er nesten borte.  No trener (syklar) eg eit par timer dagleg på eit spesielt sykkelapparat og freistar styrka og byggja opp at muskulaturen særleg i beina.  Etter so langt sengeleie har eg diverse vanskar med ryggen, noko som ikkje er so overraskande, men eg greier no å komma meg opp og gå lite vetta, om enn med rullator, men gudskjelov fungerer hovudet som det skal, og eg gløttar framover med stor optimisme.

 

Ei varm helsing frå meg til dykk alle!

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 14.2.2019 den 20.04, Oddvar Søreide skrev:

Sitat fra Fjell bygdebok - Brattholmen

Andreas Ludvigsen f. 1798, d. 1834. Sønn til Ludvig Asbjørnsson og Gjertrud Gunnarsdotter. G. 1826 med Elisabeth Carine Olsdotter Rønne f. 1794 d. 1834, datter til Ole Larsen Rønne og Synneve Serenne Danielsdotter. Familien slo seg ned i Brattholmen mellom 1826 og 1828, og Andreas vart gjestgjevar her.

Han omkom på sjøen.

 

 

Eg kom over denne tråden som viste seg å vere interessant. Ludvig Asbjørnson var frå Osen i Gaular kommune i Sunnfjord. Gjertrud Gunnarsdtr. var frå Skilbrei i same kommune.

https://www.geni.com/people/Andreas-Brattholmen/6000000152297811821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2019 den 20.04, Lars E. Øyane skrev:

Hjarteleg takk til Sven, Ivar og Anne Lise for nye hyggelege innlegg!

 

So er utfordringi med Ole Larsson Rønne løyst!  Eg ser han hadde ein bror Lars Larsson Rønne som eg var borti for ei tid attende, men assosierte ikkje dei to...

 

Ole har med andre ord ikkje noko med Luster å gjera.

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand i samband med kartleggjingi av denne huslyden.

 

Skiftet som dannar utgangspunktet for tråden nemner fire brør, nemleg Ole, Kolbein, Lars og Jon. Eg legg her merke til at sistnemnde hadde etterlate seg sonen Lars Jonson som var "beskikket" som lensmann i Luster prestegjeld.

 

511083812_Utennavn.jpg.d6c8fdaf0e51939306730e2e37f92eb9.jpg

 

Dette er vel den same lensmannen:

 

880767447_Utennavn.thumb.jpg.c68f0ecfcf598a33ea598b13871524c9.jpg

 

Gards- og ættesoge for Luster kommune. B. 3 : Dale 2 - og Nes sokn, side 663

https://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016062748136?page=689&searchText="rønne lensmann"~20

Endret av Torbjørn Igelkjøn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2020 den 5.06, Torbjørn Igelkjøn skrev:

 

Skiftet som dannar utgangspunktet for tråden nemner fire brør, nemleg Ole, Kolbein, Lars og Jon. Eg legg her merke til at sistnemnde hadde etterlate seg sonen Lars Jonson som var "beskikket" som lensmann i Luster prestegjeld.

.....

 

Lensmann i Luster, Lars Jonsen (Synnestvedt) sin mor Agathe Henriksdatter Synnestvedt var fra Sygnestveit i Ulvik, Hardanger,
og her linker jeg til deler av slekta hennes. Lars sin far Jon Larsen Rødne (f. ca. 1770 ?) var altså fra Vinje på Voss.
Hans mor var Gjertrud Olsdatter, som hennes sønner Ole og Jon (g.m. Agathe) begge hadde døtre oppkalt etter.
Ole's datter Gjertrud Larsine og mannen hennes (Jens Njøs) havnet altså på tukthus. Hvorfor, mon tro ?

 

Endret av Per Nermo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.7.2019 den 13.07, Lars E. Øyane skrev:

Det er no på tide med ein ny rapport frå meg.

 

Eg er svært takksam for alle dei varme tankane som er komne til meg, og kan fortelja at eg førebels er ferdig med sjukehusopphald.  Eg har gjennom målretta diett gått ned om lag 100 kilo i vekt.  Hjarte og lunger fungerer perfekt og vekti held seg stabil.  Diabetesen min er nesten borte.  No trener (syklar) eg eit par timer dagleg på eit spesielt sykkelapparat og freistar styrka og byggja opp at muskulaturen særleg i beina.  Etter so langt sengeleie har eg diverse vanskar med ryggen, noko som ikkje er so overraskande, men eg greier no å komma meg opp og gå lite vetta, om enn med rullator, men gudskjelov fungerer hovudet som det skal, og eg gløttar framover med stor optimisme.

 

Ei varm helsing frå meg til dykk alle!

 

Hei alle kjende (og ukjende!)

 

Medan dette emnet utviklar seg på ymse vis, finn eg det no turvande med ein ny kort helserapport!

 

Sidan juli i fjor har det berre gått framover.  Vekti mi er gått ned ytterlegare 20 kilo, og eg har nådd vekti som eg hadde for snart 30 år sidan!  På grunn av eit fotsår som hadde vanskar med å gro, laut eg utsetja favorittsporten min, symjing, i lang tid, og so kom denne Coronaen som stengte symjebasseng over alt.  Men eg var mange veker i Cannes i sommar og symte timevis kvar einaste dag i krystallblått Middelhav, og sidan har eg halde fram med symjetrening fire timer annankvar dag i dette stilige (og coronafrie) bassenget i Tirol, og det går betre og betre: https://www.alpenbad-leutasch.com/bereiche/alpenbad/

Eg er no på leiting etter eit anna (coronafritt) basseng som ligg noko nærare heimen min....

 

Den største plagen min pr. i dag er ryggen, som enno ikkje er heilt «patent», men med sykling og symjing går det jamt og trutt framover.  Eg har vinne att fridomen til å farta overalt med bil og til beins, om enn med krykkar, men gudskjelov er det tross alt eit «luksusproblem» mot kva eg opplevde i fjor!  Om ein månad vert eg 67 og «offisiell» pensjonist!

 

Eg ser svært positivt på livet og gler meg over kvar einaste dag.  Eg lever tross alt på «lånt» tid etter at eg fire gongar i livet (1974, 1993, 2012 og 2019) har vore ganske so «nære på»....  Det er vel berre katta som har fleire liv enn det...

 

So vonar eg at de alle held dykk langt unna Coronaen og at de har det godt!  Livet er det mest verdifulle me har!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Arkivverket - Renathe-Johanne Wågenes locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.