Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Lars E. Øyane

Peter Peterson Urnes - drept av lynnedslag kring 1887 - truleg i Norman Co, MN - let det eg gjera finna ein dato og stad for denne hendingi - kva med fødsli kring 1851 - ei ny kjempeutfordring?

Recommended Posts

Lars E. Øyane

Dette er ein person som eg i mange år har freista finna fleire oppysningar om lagnaden til.  Kanskje det no er nokon som kan greia dette?  Eg attgjev frå manuskriptet mitt:

~~~~~~~~~~~~~

Peter P. Urness, f. i Dane Co., Wis. kring 1851,

##### (fødselsdato? - foreldre Peder Pederson og Kirsti Sjursdotter - båe utvandra frå Luster i 1849)

vart drepen av eit lynnedslag kring 1887, truleg i Norman C., Minn. 

##### (dødsdato og dødsstad?)

Han gifte seg i Fargo, N.D. 26.1.1886 med Julianna Johannesdotter frå Trondheim, i Amerika kjend som Julia Olson.  Ho var dotter av tømmermann Johannes Olsen i Trondheim, opphavleg frå Reiershaugen under Skogen (Rulland øvre) i Nord-Fron, og kona Andrea Pedersdotter frå Rørum i Leinstrand, Melhus og f. i Trondheim 29.5.1861, men utvandra til Amerika med mor si i 1883.  Ho d. i Moorhead, Minn. 5.6.1913.  Som enkje gifte Julianna seg 25.10.1888 att i Fargo, N.D. med Johan Johannesson frå Askeeiet i Nes, Hedmark, i Amerika kjend som John L. Ask.  Han var son av husmann Johannes Larsson i Askeeiet, opphavleg frå Kiseeiet, og kona Agnetha Johannesdotter fra Askeeiet og f. i Nes 9.11.1848, men utvandra til Amerika med foreldri sine i 1868.  Han d. i Fargo, N.D. 13.4.1940.  Peter og Julianna slo seg ned som farmarar i Flom township, Norman Co., Minn., og denne farmen tok John Ask over då han i 1888 gifte seg med enkja, etter at han før hadde butt i Spring Green, Sauk Co., Wis.  Men i 1908 flytte John og Julianna til Fargo, Cass Co., N.D. der John sidan livnærte seg som snikkar («carpenter»).  Julianna fekk i alt tre born; av dei var ei dotter frå første ekteskapet med Peter Urness.

~~~~~~~~~~~~~~

Eg ville vorte kjempeglad om nokon kan hjelpa meg løysa denne kjempeutfordringi - kan henda kyrkjebøker eller avisoppslag?

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Edited by Lars E. Øyane