Gå til innhold
Arkivverket

Er disse til salgs noe sted?


Torbjørn Steen-Karlsen
 Del

Recommended Posts

Siden det plutselig har blitt begrenset tilgang til disse to bøkene, så lurer jeg på om de kan være til salgs noe sted, da de jo er helt uunværlige for en som forsker i Drangedal. Kan godt hende dette skulle vært lagt ett annet sted, men jeg prøver nå her.

 

Slektregister for Drangedal B.1 : Ekteskap inngått i perioden 1697-1768 (Bjørn Edvin Holte, Drangedal 1999)

Slektregister for Drangedal B.2 : Ekteskap inngått i perioden 1768-1856 (Bjørn Edvin Holte, Drangedal 1998)

 

Mvh. Torbjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 13.4.2019 den 11.36, Torbjørn Steen-Karlsen skrev:

Siden det plutselig har blitt begrenset tilgang til disse to bøkene, så lurer jeg på om de kan være til salgs noe sted, da de jo er helt uunværlige for en som forsker i Drangedal. Kan godt hende dette skulle vært lagt ett annet sted, men jeg prøver nå her.

 

Slektregister for Drangedal B.1 : Ekteskap inngått i perioden 1697-1768 (Bjørn Edvin Holte, Drangedal 1999)

Slektregister for Drangedal B.2 : Ekteskap inngått i perioden 1768-1856 (Bjørn Edvin Holte, Drangedal 1998)

 

Mvh. Torbjørn.

Hei, jeg har begge disse til salgs. Det vil si, jeg hjelper min svigermor å selge dem, sammen med diverse andre bygdebøker for Telemark og Agder etter min svigerfar. 

 

De ligger også til salgs på Toftes antikvariat for kr 1.500 samlet: 

 

https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=109684774

 

Jeg skal ta en titt i de vi selger, hvis det er interesse. Jeg antar at det er litt notater i dem etter aktiv slektsforskning. Uansett blir det litt billigere enn Toftes. 

 

Vennlig hilsen 

 

Tormod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Torbjørn Igelkjøn skrev:

@Tormodwa

 

Velkommen som ny forumbrukar.

 

Då du registrerte deg godtok du samstundes forumreglane, som m.a. stiller krav om fullt namn som visningsnamn.

 

Visningsnamnet endrar du slik:

 

https://www.digitalarkivet.no/content/change-display-name

OK, takk - da har jeg rettet på det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.