Murray Rystead Posted May 11, 2019 Share Posted May 11, 2019 Hei, Så jeg lette gjennom nb.no nettsiden og fant denne boken. Jeg kan ikke få tilgang til det av en eller annen grunn. Ville noen vite hvordan jeg kunne få tilgang til denne boken på nettet? Hvis det ikke er mulig for meg, men hvis noen av dere kan, vet du hvilken region denne boken er for? Ville Aust-Agder, Hylestad eller Valle bli inkludert i denne boken? Hvis så, kan du gi meg beskjed. Jeg vil gjerne vite om mine forfedre er nevnt her. Jeg kan gi den informasjonen. Takk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Henning Kleven Posted May 11, 2019 Share Posted May 11, 2019 Du må ha norsk ip-adresse for å få tilgang. Murray Rystead 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Åsbjørg Susort Posted May 11, 2019 Share Posted May 11, 2019 Tilgang: Kan kun åpnes i Nasjonalbibliotekets lokaler i Oslo Murray Rystead 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Are S. Gustavsen Posted May 11, 2019 Share Posted May 11, 2019 Dekker hele det daværende Norge, altså fra de områdene som sendte representanter til hyllingene 1591 og 1610, inkludert Agder. Utgitt av Norsk Slektshistorisk Forening. Kan anskaffes via denne siden: https://www.genealogi.no/produkt/segltegninger-fra-hyllingene-i-norge-1591-og-1610/ Mvh Are Murray Rystead 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murray Rystead Posted May 11, 2019 Author Share Posted May 11, 2019 (edited) Kan noen sjekke for meg å se om det er noe for Knut Nilsson Nomeland (1600-1670) og Nils Mikkelsson Nomeland (1570-1605)??? Edited May 11, 2019 by Murray Rystead Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts