Gå til innhold
Arkivverket

Permanent bildelink virker ikke.


Ola Aas
 Del

Recommended Posts

Hei. Lenka virker hos meg. Kan du prøve å trykke Ctrl+F5 når du står på siden. Årsaken kan være feil i ditt lokale mellomlager.

 

Mvh Bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Bent Vangli skrev:

Hei. Lenka virker hos meg. Kan du prøve å trykke Ctrl+F5 når du står på siden. Årsaken kan være feil i ditt lokale mellomlager.

 

Mvh Bent

 

Å tømme mellomlager/hurtigbuffer/midlertidige internettfiler hjalp ikke med Safari på iPad.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tømte på nytt, hentet ny kirkebokside, trykket lenkesymbolet og valget for å åpne bildet  -> File Not Found   nginx

 

Akershus, Oslo fylke, Vestre Aker, Aker i Vestre Aker, Aker, Ministerialbok nr. 3 (1857-1868), Fødte og døpte 1868, Side 481
Permanent bilde-ID: kb20060301041081
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20060301041081

 

 

http://urn.digitalarkivet.no/URN:NBN:no-a1450-kb20060301041081.jpg

 

 

 

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig. Lenkene virker hos meg. Da kan det være en feil som dukker opp for noen. Feilmeldingen om nginx indikerer dette. Skal gi beskjed videre til teknikere.

 

Edit: Sannsynlig at en av våre servere som brukere fordeles på ikke fungerer riktig. Takk for tilbakemeldinger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Bent Vangli skrev:

(...)

 

Edit: Sannsynlig at en av våre servere som brukere fordeles på ikke fungerer riktig. Takk for tilbakemeldinger.

 

Har hatt mistanke om akkurat det. Ønsker meg nemlig at påloggede brukere skal vises nederst i alle forumene og på emnene - ikke bare på forumforsiden, men det er kanskje teknisk umulig?

 

Og gjerne i sanntid..

 

11 minutter siden, Espen Hannisdal skrev:

 

Hei,

 

Kan du se om det fungerer nå?

 

På tross av gjentatt tømming av hurtiglager, henting av ny kirkebokside, ny tømming- så virker ikke lenken til bildefilen

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutes ago, Anne-Lise Hansen said:

 

På tross av gjentatt tømming av hurtiglager, henting av ny kirkebokside, ny tømming- så virker ikke lenken til bildefilen

 

Kan du forsøke igjen?

 

-e

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, Anne-Lise Hansen said:

JA!  🙂

 

 

 

Flotters!

Da er feilen rettet.

 

-e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.