Gå til innhold
Arkivverket

Nordmenn i amerikanske folketeljingar


Torbjørn Igelkjøn
 Del

Recommended Posts

I "gamle" Digitalarkivet fanst ei rekkje med databasar med nordmenn i amerikanske folketeljingar:

 

Nordmenn i Dakota i USA i 1880-teljinga
Nordmenn i Illinois i USA i 1880-teljinga
Nordmenn i Iowa i USA i 1880-teljinga
Nordmenn i Kansas i USA i 1880-teljinga
Nordmenn i Michigan i USA i 1880-teljinga
Nordmenn i Minnesota i USA i 1880-teljinga
Nordmenn i Nebraska i USA i 1880-teljing
Nordmenn i Texas i USA i 1880-teljinga
Nordmenn i Nevada i USA i 1880-teljinga
Nordmenn i New Hampshire i USA i 1880-teljinga
Nordmenn i New Jersey i USA i 1880-teljinga
Nordmenn i New Mexico i USA i 1880-teljinga
Nordmenn i 1850-teljinga i USA
Nordmenn i Texas i USA i 1870-teljinga
Nordmenn i USA i 1860-teljinga
Nordmenn i Wisconsin i USA i 1880-teljinga

 

Det einaste eg finn att i Digitalarkivet er dette:

https://www.digitalarkivet.no/search/sources?s=&from=&to=&format=tab_ftr&archive_key=&jt[]=17

 

Vil dei andre databasane bli lagt ut på nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse holder vi på å flytte, men vi har noe teknisk rusk som gjør at det har tatt tid. Men vi har de altså relativt høyt på listen over ting som må over.

  • Liker 1
  • Takk 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Ved søk i Finn Kilde, kommer det opp bare 1 treff, Nordmenn og norskættede i folketellingen 1880 i Nebraska, USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.....det er "lenge sidan" eg leste at dette snart skulle komma inn igjen....

 

Men tusen takk for  svar!

 

PS: skjønar ikkje kvifor ting som fungerar svært bra, må fjernast....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Så er det gått halvanna år og vel så det utan at noko er skjedd. Er det mogeleg å få lagt ut desse databasane og å få dei til å fungere?

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

À propos US folketeljingar: Folketeljinga 1940 har allereie lege ute på ancestry i mange år; er det nokon som veit kor tid 1950 er tilgjengeleg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Innlegg #9:

 

Med omsyn til dei norske innførslene i dei amerikanske folketeljingane, i hovudsak for 1880, var eg i si tid med på å databaseregistrera desse, og eg er svært interessert i å få ut desse filene for vidare analyser!  Men dei burde jo òg etter kvart verta tilgjengelege på ny i Digitalarkivet!

 

Eg arbeider elles med eit prosjekt med Utvandrarmuséet på Hamar for å få lagt inn alle personidentifikasjonane som alt finst i dei originale avskriftene, dei fleste gjort av Professor Gerhard B. Naeseth i Madison, WI, men ogso ganske mange og særleg indresogningar av underteikna...!  Eit mål med dette prosjektet er å freista identifisera so mange som overhovudet mogeleg, men i staden for å skriva av listene ein gong til, vonar eg at Digitalarkivet kan vera til hjelp med å få desse filene ut i lesbart format...

 

Takkar so mykje for hjelpi med dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 1.3.2021 den 14.41, Lars E. Øyane skrev:

Innlegg #9:

 

Med omsyn til dei norske innførslene i dei amerikanske folketeljingane, i hovudsak for 1880, var eg i si tid med på å databaseregistrera desse, og eg er svært interessert i å få ut desse filene for vidare analyser!  Men dei burde jo òg etter kvart verta tilgjengelege på ny i Digitalarkivet!

 

Eg arbeider elles med eit prosjekt med Utvandrarmuséet på Hamar for å få lagt inn alle personidentifikasjonane som alt finst i dei originale avskriftene, dei fleste gjort av Professor Gerhard B. Naeseth i Madison, WI, men ogso ganske mange og særleg indresogningar av underteikna...!  Eit mål med dette prosjektet er å freista identifisera so mange som overhovudet mogeleg, men i staden for å skriva av listene ein gong til, vonar eg at Digitalarkivet kan vera til hjelp med å få desse filene ut i lesbart format...

 

Takkar so mykje for hjelpi med dette!

Hei

De kommer, men den som skal legge dette ut, er den som jobber med 1920-tellingen. Og nå er det 1920 som prioriteres. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 3.7.2022 den 8.00, Mariann Stokken skrev:

Er FT1880 (med nordmenn i USA) råd å finna no?

Hei. Dette materialet er enda ikke publisert på Digitalarkivet. Personen som skal gjøre dette, er den samme som jobber med å få publisert folketellingen 1920. Vi prioriterer å få lagt ut 1920 først. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.