Gå til innhold
Arkivverket

Ulest innhold/Merk alt som lest i debattforum


Anne Hildrum
 Del

Recommended Posts

Tidligere når jeg trykket på Merk alt som lest fikk jeg spørsmål om det var det jeg ønsket. Når jeg så gjorde det

ble innholdet fjernet.

Idag blir det liggende og jeg må også trykke på Ulest innhold for å få det bort.

 

Akkurat når det skjedde er jeg ikke sikker på, men det ble endret samtidig som gamle DA ble borte.

 

Er det mulig å få dette rettet tilbake slik det var?.

 

Anne

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg forstår deg rett, så blir lista over innlegg stående, selv om du trykker "Merk alt som lest". Men selv om alt blir stående, så blir de faktisk markert som lest? Når et innlegg markeres lest, så gjøres innlegget om fra å være fremhevet med fet skrift, til å bli normal skrift. Altså det blir liggende, men markert som lest.

 

Merk at knappen heter "Merk alt som lest". Knappen heter ikke "Fjern alt fra lista". Ergo oppfører den seg slik det står beskrevet. Vi oppgraderer rett som det er forumet, for å være ajour med leverandørens siste versjon, for å tette sikkerhetshull og feil. Noen små endringer i hvordan ting fungerer må man regne med. Som sagt fungerer funksjonen slik man må kunne forvente ut fra funksjonens ordlyd, og vi vil derfor ikke endre på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt. Alle endringer er ikke til det bedre sett fra brukers side. Men da litt dumt at det ikke var slik fra begynnelsen av så man hadde vendt seg til det slik. Men for all del jeg vet at programmerere har sine egne meninger om hvordan ting skal gjøres. Hvem er forøvrig leverandør av programvaren? Hvis ikke det er hemmelig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.