Gå til innhold
Arkivverket

Merkeleg tekstoppsett


Anfinn Bernaas
 Del

Recommended Posts

Hmm, skal standardoppsettet for teksten verkeleg vera slik?

 

(tilfeldig valt døme i biletfila under)

 

 

Skjermbilde 2019-07-03 kl. 20.08.07.png

Endret av Anfinn Bernaas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal vel sjå sånn ut når du har klikka på fana "Aktivitet" og  valt "minimalisert" visning... - og det er vel det du har gjort?

Kanskje er det oppsettet under fana "Utforsk" du saknar? (Sjå heilt oppe, under det blå feltet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktivitet og minimalisert visning, ja. Det har eg bruka heilt sidan noverande programvare kom på plass.

Men den merkelege ordstillinga dukka opp fyrst for to-tre(?) veker sidan:

"emne svarte i Ann-Mary Engum sitt Tine S Sandmo i Brukernes eget forum"!!!!!

Kva slags norsk er dette?

 

Endret av Anfinn Bernaas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ser ikke noe feil med selve utseende på teksten ihvertfall. Norsken kunne vært forbedret, ja. Jeg har nevnt i tidligere emner/tråder at det ikke er vi i Arkivverket som utvikler forumets programvare, vi bruker en tredjeparts-programvare som heter Invision Community. Norsken som er her kommer fra en språkpakke til forum-programvaren, og kan derfor ha feil i seg - slik som denne.

 

Jeg skal se om vi kan få det fikset.

 

Inntil videre kan du bytte til Engelsk språk for å få litt bedre grammatikk (til de som ikke kan det av en eller annen grunn, scroll helt nederst, trykk på 'språk'):

image.png.c2034614c0e8335812f97200e75b140e.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding. Godt å få medhald i at "norsken kunne vært forbedret", sagt med eit aldri så lite "understatement" slik eg les det. 

 

Eg og andre aktive brukarar av diskusjonsforumet har fått med oss at programvaren er engelsk hyllevare, ja. Så for mange modifikasjonar før det visast for brukarane kan naturleg nok føre til ekstraarbeid og fare for glipp. Men slik diskusjonsforumet framtrer har det jo sett ut i fleire år. Den riv ruske gale ordstillinga dukka plutseleg opp frå den eine dagen til den neste omkring månadsskiftet juni/juli i år.

 

Eg ser fram til å kunne lesa "hjelpeteksten" under overskriftene igjen. Det er ikkje mogeleg utan omfattande hjernearbeid for kvart tema slik det ser ut no. Og å bytte til engelsk er ikkje aktuelt, nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.