Gå til innhold
Arkivverket

Søker etter en Signe til Karl Johan


Shahin Rode
 Del

Recommended Posts

Hei

Lurer på om noen kan hjelpe meg med å finne en person. har veldig lite informasjon om henne.

Navnet hennes var muligens Signe, hun var etter det jeg har forstått gift med  Karl Johan Jørgensen f: 1 November 1915. (min bestefar) 

Men jeg klarer ikke finne noe informasjon på om dette stemmer.

 

Jeg vet han var gift med en annen en, men de ble skilt i 1950. Han skal muligjens ha giftet seg på nytt etter det, med denne Signe! Eventuelt samboere. har hørt de fikk ett barn sammen. 

Har dere noen tips om hvordan og hvor jeg kan lete. har prøvd å google, søke i DIS, arkivverket, digitalarkivet, nasjonalbiblioteket, familysearch, osv. uten resultat. 

 

Kan være at jeg søker feil... 😮 

 

Mvh

Shahin Rode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signe Johanne var født 23. oktober 1915 ifølge anmeldte dødsfall 27. juni 1988 i Aftenposten

Hun døde 21. juni 1988.

Endret av Sven Hjortland
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dåp nummer 6

 

Hedmark fylke, Hof i Hof, Klokkerbok nr. 2 (1915-1934), Fødte og døpte 1916, Side 7
Permanent bilde-ID: kb20051104020008
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20051104020008
Permanent bildelenke: http://urn.digitalarkivet.no/URN:NBN:no-a1450-kb20051104020008.jpg
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk ❤️ 

jeg har leta opp og ned..Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har funnet noe på henne!

Selv inne på nasjonalbiblioteket så har jeg ikke sett henne. Men funni alt mulig annet da 😄  
Igjen.. dere er helt råe 🙂 

Jeg kommer helt sikkert til å trenge mer hjelp fra dere.. står fast på flere , men skal prøve selv før jeg roper om hjelp ..  Igjen tusen takk ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.