Gå til innhold
Arkivverket

Dødsfallmelding Nord Gudbrandsdalen 1888


Hilde Rossing
 Del

Recommended Posts

https://www.digitalarkivet.no/kb10040809116175

 

Hei, er det noen som kan hjelpe meg med dødsfallmelding for nr 13, Gyda/ Jøa Eriksdatter Stø? Jeg skulle så gjerne sett hva som står om mann og barn.

Dødsfallprotokollene for Nord Gudbransdalen ligger dessverre ikke ute for lenger enn 1884.

 

Mvh HildeR. 

Endret av Hilde Rossing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Hilde Rossing skrev:

https://www.digitalarkivet.no/kb10040809116175

 

Hei, er det noen som kan hjelpe meg med dødsfallmelding for nr 13, Gyda/ Jøa Eriksdatter Stø? Jeg skulle så gjerne sett hva som står om mann og barn.

Dødsfallprotokollene for Nord Gudbransdalen ligger dessverre ikke ute for lenger enn 1884.

 

Mvh HildeR. 

 

 

Spør Arkivverket

Spørsmål og svar om arkiver som oppbevares i Riksarkivet og statsarkivene. Råd og veiledning for å finne fram til arkivmateriale. Vi svarer ikke på spørsmål som krever oppslag i kilder. Les mer.

 

----

 

  1. Av AnitaRiise (Statsarkivet Bergen), August 24, 2018

----

 

Bruk denne:

https://www.arkivverket.no/tjenester/bestill-en-enkeltopplysning/skifte-og-dodsfallsopplysninger#!/form/0

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hilde Rossing skrev:

Ja, jeg så den. Men hadde et lønnlig håp om et svar på straksen🙂

 

Tror ikke man skal satse på det. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei spørs det🙂 Nå har jeg søkt om oppslag den rette vegen, men på det foreløpige autosvaret ser jeg at mitt spørsmål er i en ikkeprioritert kategori.

Så hvis noen med tilgang til nevnte protokoll vil hjelpe er jeg takknemlig for det🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men systemet er lagt om slik at vi kun kan drive med rådgivning i dette forummet. Så enten må du vente på svar, eller om du har mulighet til det, kan du troppe opp på lesesalen til Statsarkivet i Hamar og be om et oppslag på direkten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnitaRiise (Statsarkivet Bergen) skrev:

Beklager, men systemet er lagt om slik at vi kun kan drive med rådgivning i dette forummet. Så enten må du vente på svar, eller om du har mulighet til det, kan du troppe opp på lesesalen til Statsarkivet i Hamar og be om et oppslag på direkten.

 

Det beklager jeg også, men takk for svar🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.