Gå til innhold
Arkivverket

Ludvig Ingebrigtson Dalsøren/Tubbene - fødd i Luster 24.12.1838 - utvandra i 1862 til Madison, Dane Co., WI - er sporlaust forsvunnen der borte - kanskje var han soldat i borgarkrigen?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Ludvig Ingebrigtson, eldste son av Ingebrigt Ludvigson (1810-1846) og kona Synneva Haaversdotter (1812-1884), husmannsfolk på plassen Tubbene under Dalsøyri i Luster, var fødd i Luster 24.12.1838 og utvandra til Amerika i 1862 i lag med bestemori Kari Østensdotter (fødd 1786).  Mori og tre søsken var utvandra året før til Madison, WI.

 

Huslyden skreiv seg i Amerika for det meste under namnet BRICKSON, som òg kan ha vore namnet so Ludvig nytta (Louis Brickson?), men medan eg har finne att både mori opg søskeni, har eg so langt ikkje greidd å finna lagnaden til bestemori Kari og unge Ludvig!

 

Kvar kan dei ha gøymt seg?  Ludvig var i rett alder til å verva seg som soldat i borgarkrigen, so kanskje det vart lagnaden hans?

 

Det hadde vore skikkeleg moro om me kunne finna att denne ungdomen i Amerika, og eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lewis Brickson

United States Registers of Enlistments in the U.S. Army, 1798-1914

Name: Lewis Brickson
Event Type: Military Service
Event Date: 15 Mar 1864
Event Place: Madison, , Wisconsin, United States
Age: 25
Birth Year (Estimated): 1839
Volume Number: 147

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:QJDR-BGSP

 

View the original document.

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-91DD-Y7J?cc=1880762&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AQJDR-BGSP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louis Brickson

United States Civil War and Later Pension Index, 1861-1917

Name: Louis Brickson
Event Type: Pension
Event Date: 30 Mar 1867
Event Place: , United States
Military Regiment: 3
Military Unit: Cavalry
Military Rank: [Blank]
Shipping Company: G
File Name: 23511764

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:NHM9-RTY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary for heilt fantastiske innlegg!

 

Eg fann ikkje spor etter mannen i 15th Wisconsin regiment, men står det ikkje i det første originaldokumentet at han vart «killed in action Oct. 3, 1866 with Indians at Picketwire Creek, CO»?

 

Korleis kunne han då få pensjon i 1867?  Eller er det to forskjellige personar...?

 

Kanskje nokon kan finna meir ut av dette?

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lars E. Øyane skrev:

Hjarteleg takk til Ann-Mary for heilt fantastiske innlegg!

 

Eg fann ikkje spor etter mannen i 15th Wisconsin regiment, men står det ikkje i det første originaldokumentet at han vart «killed in action Oct. 3, 1866 with Indians at Picketwire Creek, CO»?

 

Korleis kunne han då få pensjon i 1867?  Eller er det to forskjellige personar...?

 

Kanskje nokon kan finna meir ut av dette?

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand!

 

Vet sannelig ikke hvordan man kan finne ut av dette. 

Det var kun disse jeg fant med navnet Louis Brickson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Ann-Mary Engum skrev:

Louis Brickson

United States Civil War and Later Pension Index, 1861-1917

Name: Louis Brickson
Event Type: Pension
Event Date: 30 Mar 1867
Event Place: , United States
Military Regiment: 3
Military Unit: Cavalry
Military Rank: [Blank]
Shipping Company: G
File Name: 23511764

 

?
The U.S., Civil War Pension Index: General Index to Pension Files, 1861-1934  -  Lenke Ancestry
Name:    Louis Brickson
Relation to Head:    Soldier
Relative:    Susan Brickson
Relative's Relationship:    Mother

1867_SB.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette "din"  Kari? 

 
Submitted

 

 
 
 

Kari Ostensdotter

View Tree
Sex
Female
Birth
17 March 1786
Langeteigen,Luster,Sogne,Norway
Death
about 1865
,Dane,Wisconsin,USA
 
PARENTS
Father
Osten Amundson
Mother
Torborg Larsdotter
 
 
CITING THIS RECORD
The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints, "Ancestral File," database, FamilySearch (https://familysearch.org/ark:/61903/2:1:9H5Z-5X3 : accessed 2019-09-04), entry for Kari Ostensdotter (578P-QLV); submitted by skydiver18 [identity withheld for privacy].
 
ANCESTRAL FILE
Ancestral File Number
578P-QLV

https://www.familysearch.org/ark:/61903/2:1:9H5Z-5X3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

NameEvents
Susan BricksonUnited States Census, 1870birth:1820Norwayresidence:1870Madison, Dane, Wisconsin, United States
 
Sussana BricksonGrandmotherUnited States Census, 1880birth:1813Norwayresidence:1880Madison, Dane, Wisconsin, United States
 
Susan BricksonWisconsin, County Marriages, 1836-1911
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary og Egil for nye spennande innlegg!

 

Eg tolkar denne pensjonsfili slik at Lewis verkeleg var avliden, og at det var mori Synneva «Susan» som då vart «tilkjend» pensjonen!  So då er dette problemet eigentleg løyst, men det hadde vore interessant å finna ut kva Lewis gjorde i Colorado over eitt år etter borgarkrigen var over...?

 

Elles ser eg at nokon har «adoptert» dødsåret til Kari Østensdotter som eg har nytta i bygdebøkene mine.  Eg reknar med at Kari må vera avlidi på den tidi (kring 1865), men eg har ikkje noko prov på dette.

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand i freistnadane på å komplettera denne biografien!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lars E. Øyane skrev:

Eg tolkar denne pensjonsfili slik at Lewis verkeleg var avliden, og at det var mori Synneva «Susan» som då vart «tilkjend» pensjonen! 

 

Jeg er enig i det.

 

8 timer siden, Lars E. Øyane skrev:

men det hadde vore interessant å finna ut kva Lewis gjorde i Colorado over eitt år etter borgarkrigen var over...?

 

The U.S., Civil War Soldier Records and Profiles, 1861-1865
Name:    Louis Brickson
Rank at enlistment:    Private
State Served:    Regular Army
Service Record:    Enlisted in Company G, Regular Army 3rd Cavalry Regiment.
Sources:    Index to Compiled Military Service Records

 

Jeg vil tro han vervet seg og fortsatte et liv i militæret. Nevnt i denne:

 

Louis Brickson.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Egil for siste innlegget om Ludvig.

 

Det var tydeleg ikkje noko spesielt slag Louis Johnson døydde i, berre ein «casualty», eit slag bakhald eller liknande...

 

Me kjem nok ikkje noko lenger her, og det vert nok heller ikkje so lett å finna dødsfallet til bestemori Kari (Carrie Brickson) i Madison, WI...

 

Men eg takkar på ny for framifrå bistand med denne biografien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.