Gå til innhold
Arkivverket

Hjelp til å finne opplysningar om familie i S. og Fj., Kinn, Ellingsund


Torbjørn Henrik Hillersøy
 Del

Recommended Posts

Er det nokon her på forumet som har lokalkunnskap om ein familie i Ellingsund/Helgøya (ved Florø) i Kinn pr.gj.?

Familien det gjeld er denne:

Ber(e)nt Helge Jørgenson (1819-1880) g. 1843 med Helle Serine Johannesdtr. (1816-1863)

Born:

1) Johannes Ananias f. 1844 død ? Døydde truleg før 1856

2) Anders Olai f. 1844 død ? Død før 1852?

3) Anne Larine (1846-1869)

4) Johanne Lovise f. 1850 død når ? Truleg ugift. Losjerte hos bror Johannes i 1900.

5) Anders Kornelius f. 1852 død etter 1900, men når ?  g.m. Oliane Kristensdtr. Hovland. Busett Sandviken i Bergen. Anders var murer.

6) Johannes Ananias f. 1856 død når ? g.m. Oline K. Larsdtr. Hovdetre. Busett Solbø i Havreneset (Florø).

7) Karen Jørgine f. 1860 død når ? Ho var truleg ugift. Losjerte hos bror Johannes i 1900.

 

Ber(e)nt Helge vart gift 2. gong i 1866 med syster til første kona, Johanne Pernille Johannesdtr. (1828-1903)

Dei fekk to born, og dei to har eg oversikt over.

 

Det er borna i Ber(e)nt sitt fyrste ekteskap eg gjerne skulle ha hatt meir informasjon om. Er det nokon som har desse i sin database/slektsprogram?

Sonen Anders bur i Edvardsensgt. I Bergen i 1900, og har då 5 born. Av denne familien finn eg berre att ein son, Bernhard, i 1910 (og i gravminner)

(når det gjeld Anders og familien er det sjølsagt anna enn lokalkunnskap om Florø som gjeld!)

 

Endret av Torbjørn Henrik Hillersøy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Torbjørn Henrik Hillersøy skrev:

Er det nokon her på forumet som har lokalkunnskap om ein familie i Ellingsund/Helgøya (ved Florø) i Kinn pr.gj.?

Familien det gjeld er denne:

Bernt Helge Jørgenson (1819-1880) g. 1843 med Helle Serine Johannesdtr. (1816-1863)

Born:

1) Johannes Ananias f. 1844 død ? Døydde truleg før 1856

2) Anders Olai f. 1844 død ? Død før 1852?

3) Anne Larine (1846-1869)

4) Johanne Lovise f. 1850 død når ? Truleg ugift. Losjerte hos bror Johannes i 1900.

5) Anders Kornelius f. 1852 død etter 1900, men når ?  g.m. Oliane Kristensdtr. Hovland. Busett Sandviken i Bergen. Anders var murer.

6) Johannes Ananias f. 1856 død når ? g.m. Oline K. Larsdtr. Hovdetre. Busett Solbø i Havreneset (Florø).

7) Karen Jørgine f. 1860 død når ? Ho var truleg ugift. Losjerte hos bror Johannes i 1900.

 

Bernt Helge vart gift 2. gong i 1866 med syster til første kona, Johanne Pernille Johannesdtr. (1828-1903)

Dei fekk to born, og dei to har eg oversikt over.

 

Det er borna i Bernt sitt fyrste ekteskap eg gjerne skulle ha hatt meir informasjon om. Er det nokon som har desse i sin database/slektsprogram?

Sonen Anders bur i Edvardsensgt. I Bergen i 1900, og har då 5 born. Av denne familien finn eg berre att ein son, Bernhard, i 1910 (og i gravminner)

(når det gjeld Anders og familien er det sjølsagt anna enn lokalkunnskap om Florø som gjeld!)

 

 

Tips! 

 

Legg Bernt sitt fulle navn, fødselsdato og fødested i tematittelen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fyrst og fremst borna eg søker info om. 

Sonen Anders brukte truleg etternamnet Berentsen (og ikkje Berntsen).

No fann eg faktisk det som truleg er det han, nemnt i Bergens Tidende 30.01.1933. Får ikkje tilgang til heile avissida, men der står det at "Anders Berentsen døde i dag. Florø 25. januar 1933. Olianne Berentsen. Barn, svigerbarn, barnebarn....". Det kan kanskje sjå ut som at han og familien flytta attende til Kinn pr.gj. ein gong etter 1900.

Endret av Torbjørn Henrik Hillersøy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Torbjørn Henrik Hillersøy skrev:

Det er fyrst og fremst borna eg søker info om. 

Sonen Anders brukte truleg etternamnet Berentsen (og ikkje Berntsen).

No fann eg faktisk det som truleg er det han, nemnt i Bergens Tidende 30.01.1933. Får ikkje tilgang til heile avissida, men der står det at "Anders Berentsen døde i dag. Florø 25. januar 1933. Olianne Berentsen. Barn, svigerbarn, barnebarn....". Det kan kanskje sjå ut som at han og familien flytta attende til Kinn pr.gj. ein gong etter 1900.

 

Ja, skjønner det. 

Men tematittelen  "Hjelp til å finne opplysningar om familie i S. og Fj., Kinn, Ellingsund" forteller ingenting om hvem du søker. 

Derfor bør du endre tematittelen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, kanskje det. :-) Men dette tema var fyrst og fremt mynta på dei med lokalkunnskap om Florø-området, og som kanskje har denne familien i sitt slektsprogram/sin database. 

Dei med lokalkunnskap som les ordet Ellingsund i titelen forstår kva godt det dreier seg om. Eg veit at det finnes fleire slektsforskarar frå dette området med store databaser. :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johannes døde i 1915

 

Kinn Sokneprestembete, Ministerialbok nr. B 3, 1886-1936, s. 108
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb10630802270108

 

Oline Kristine i 1924

 

Kinn Sokneprestembete, Ministerialbok nr. B 3, 1886-1936, s. 132
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb10630802270132

 

Anders Kornelius med fam. i 1910

 

https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01036709001373

  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norges Håndverksmestere:

 

Berentsen, Bernhard Kornelius Severin, murm., Bergen, f. 14-2-1887 i Bergen. Foreldre: Murm. Anders Berentsen og Oljanne Kristensdatter. Utlært hos sin far. Handelsskole, svennebrev 1940. Håndverksbrev. Startet eget firma i 1940. Blandt større arbeider kan nevnes: Kleivdal Lærfabr. på Laksevåg, Vestlandsbanken, Privatbanken og Bergens Boligselskap. Tilsl. N.H.F., medlem av Bergen håndv. og industrifor., Bergens Murm.for. og N.A.F.. Interessert i sjøfiske. - Gift med Jensine Kjær. Foreldre: Edvard og Hanna Kjær. 4 sønner.

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Carsten!

Når eg la ut dete tema var det i håp om at nokon allerede hadde tråla dei aktuelle krk.bøkene grundig og hadde oversikt over familien. :-)

Mange takk for god hjelp!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.