Gå til innhold
Arkivverket

NB.no


Terje E Skrolsvik
 Del

Recommended Posts

Noen som vet om det er problemer med å logge inn på NB i dag ? Finner ikke boken du spør etter. Har ikke vært inne på noen dager så jeg lurer på om noe er skjedd.

¨Skulle inn på Kåfjord kobberverk.

 

Mvh

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Terje E Skrolsvik skrev:

Noen som vet om det er problemer med å logge inn på NB i dag ? Finner ikke boken du spør etter. Har ikke vært inne på noen dager så jeg lurer på om noe er skjedd.

¨Skulle inn på Kåfjord kobberverk.

 

Mvh

Terje

 

Jeg registrerte meg, og er pålogget der nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Terje E Skrolsvik skrev:

Noen som vet om det er problemer med å logge inn på NB i dag ? Finner ikke boken du spør etter. Har ikke vært inne på noen dager så jeg lurer på om noe er skjedd.

¨Skulle inn på Kåfjord kobberverk.

 

Mvh

Terje

 

 

Ved å søke (i bøker) på "Kåfjord kobberverk" kom dette frem:

https://www.nb.no/search?q="Kåfjord kobberverk"&mediatype=bøker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vel. Takk skal du ha. Jeg har alltid gått inn uten å registrere meg. er vel det hullet de nå har tettet. Har sendt inn mailadresse, men foreløpig ikke fått svar. Ting tar tid :)

Får bare vente. Bøkene kommer opp med de åpner seg ikke.

 

 

Mvh

Terje

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Terje E Skrolsvik skrev:

Ja vel. Takk skal du ha. Jeg har alltid gått inn uten å registrere meg. er vel det hullet de nå har tettet. Har sendt inn mailadresse, men foreløpig ikke fått svar. Ting tar tid 🙂

Får bare vente. Bøkene kommer opp med de åpner seg ikke.

 

 

Mvh

Terje

 

 

Trenger ikke være pålogget for å søke etter bøker. 

Bøkene får man vel lest, såfremt det ikke står;

"Kan kun åpnes i Nasjonalbibliotekets lokaler" 

Jeg er ikke pålogget nå, men kan lese i bøker.

("Tilgang i norske IF" ) 

 

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja slik har det virket helt til nå. Vet ikke hvorfor jeg ikke kan få opp noe om Kåfjord. Jeg fikk opp gjennom din link, men ikke når jeg går inn selv.

Kanskje jeg har blitt utlending :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, vi fant ikke objektet du lette etter

 

Dette kommer opp på alt jeg "peker" på.

Har gått ut av PC og inn igjen, men det samme skjer.

 

Har alltid benyttet Bokhylla.no , men nå benyttet å bruke NB.no. Samme skjer hva jeg enn prøver å åpne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er det rare er at jeg kommer inn via mobilen og en gammel PC, men ikke på den jeg vanligvis benytter. Bøkene kommer opp, men som sagt, det kommer melding om at de ikke finner boken jeg søker. Litt tungvint å lese via en mobiltelefon. Får avvente å se hva som skjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Terje E Skrolsvik skrev:

Det som er det rare er at jeg kommer inn via mobilen og en gammel PC, men ikke på den jeg vanligvis benytter. Bøkene kommer opp, men som sagt, det kommer melding om at de ikke finner boken jeg søker. Litt tungvint å lese via en mobiltelefon. Får avvente å se hva som skjer.

 

Da må jeg opplyse om at jeg har brukt mobil. 

Har ikke prøvd på Pc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer inn uten problemer og alle lenkene som er gitt her på siden fungerer for meg. Men jeg har tidligerere opplevd dette problemet på nb.no, men da har problemet som regel bare forsvundet av seg selv iløbet av en dag uten at jeg har foretatt meg noget. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Terje E Skrolsvik skrev:

Har prøvet begge disse siste linkene og, men får samme svar at Beklager, "vi fant ikke objektet du lette etter"

 

Får avvente og se om det skjer noe.

Muligens du bør ta opp problemstillingen direkte med Nasjonalbiblioteket, den er kanskje ikke ukjent for dem? Kan det være en idé å tømme cachen (nettdatahukommelsen)? Ikke at jeg har så mye greie på det tekniske her. Har du samme problem uansett nettleser?

 

DTH

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.