Gå til innhold
Arkivverket

Albert Lovinus Nelson - fødd i Columbia Co., WI 1871 - oppvaksen i Winnebago Co., IA - reiste heimefrå i ung alder og vart siste gongen høyrd ifrå i 1919 - den gongen jarnbanearbeidar i Grand Forks, ND - kvar vart det av han?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Albert Lovinus Nelson, eldste son av Zacharias Nilsson Tho frå Tysnes og Ragnhild Olsdotter Skildum frå Luster, var fødd i Columbia Co., WI 1.5.1871, men flytte året etter med foreldri til Winnebago Co., IA.  Slekti har fortalt meg at Albert reiste heimefrå sist i 1880-åri, og siste gongen ein høyrde gjete Albert var i 1919.  Då var han jarnbanearbeidar og budde i Grand Forks, ND.

 

Er det mogeleg å finna ut kvar det vart av denne norsk-amerikanaren?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spouse:  
Father: Zacharias Nelson
Mother: Ragnhilde Olsdtr Skildheim
Children:  
Birth: 1 May 1871 Wisconsin, USA
Death: 2 Aug 1959 Grand Forks, Grand Forks, North Dakota, USA
Residence:

1880 Winnebago, Iowa, USA

 

 

https://www.ancestry.com/family-tree/person/tree/4228206/person/102071051782/story?_phsrc=thn44&_phstart=successSource

Endret av Frank Marton Pedersen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Name: Albert Nelson
Birth Date: 24 Jul 1871
Death Date: 2 Aug 1959
Death Place: Grand Forks County, North Dakota, United States of America
Cemetery: Memorial Park South
Burial or Cremation Place: Grand Forks, Grand Forks County, North Dakota, United States of America

 

Capture.thumb.JPG.d734d4c57b92b3385f1dc756e59809dd.JPG

 

https://search.ancestry.com/cgi-bin/sse.dll?indiv=1&dbid=60525&h=81351137&tid=&pid=&usePUB=true&_phsrc=thn48&_phstart=successSource

 

Fødselsdato stemmer imidlertid ikke helt. Fødselsdato vs. dåpsdato?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

? https://www.findagrave.com/memorial/26473559/albert-nelson

 

Albert Nelson

Birth 24 Jul 1871
Death 2 Aug 1959 (aged 88)
Grand Forks County, North Dakota, USA
Burial Grand Forks, Grand Forks County, North Dakota, USA
Memorial ID 26473559 · View Source
 
 
 

Family Members

Children
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Frank Marton og Lars J. for spennande og utfordrande innlegg!

 

Det var eg som på 1980-talet lanserte teorien om at Albert Nelson som døydde i Grand Forks, ND i 1959, KUNNE vera «vår» mann.  Andre har tydeleg teke min teori for «faktum», for i same kjelda skreiv eg at Albert som døydde 1959, oppgav å vera fødd i Noreg 24.7.1871, og ancestry har fleire family trees som syner at sistnemnde var fødd i Trøndelag...!

 

So eg må nok «avliva» denne teorien, men er bekymra over korleis andre tek teoriar for «fakta» utan å sjekka...!

 

Eg takkar på ny for alle gode tips om denne Albert Nelson!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.