Gå til innhold
Arkivverket

Andrea «Andrena» Peterson (1852- ) - frå Luster til Wisconsin og vidare til Minnesota og North Dakota - gift med Andrew O. Rasmussen frå Gudvangen - kvar vart det av denne huslyden etter 1880? - totalt «borte vekk»!?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Med utgongspunkt i dette emnet frå 2016: https://forum.arkivverket.no/topic/205585-peder-aamundson-kilen-fødd-i-luster-1822-utvandra-1861-til-mcfarland-dane-co-wi-ei-dotter-er-finni-men-kvar-vart-det-av-dei-andre-seks-borni/?tab=comments#comment-1866912

ønskjer eg i kveld å ta opp til drøfting lagnaden til tredje dotteri i denne huslyden, Andrea alias Andrena Rasmussen, som på eit merkeleg vis har gøymt seg svært godt i Amerika.  Det er ikkje stort som er komme til av opplysningar om denne jenta sidan hitt emnet var opp til drøfting, men eg vonar at me kanskje har lesarar av Brukarforum som kan «sjå» ei mogeleg betring av dette manuskriptet?

 

Her følgjer eit oppdatert manuskript for Andrea «Andrena» Rasmussen:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Andrea Pedersdotter, f. 27.5.1852,

Andrena Peterson utvandra med faren og stemori til Amerika i 1861 og gifte seg i Dane Co., Wis. 9.10.1872 med Anders Olson frå Gudvangen i Aurland, i Amerika kjend som Andrew O. Rasmussen.  Han var son av husmann Ole Rasmusson på ein plass under Gudvangen, opphavleg frå Gurvin i Sogndal, og kona Anna Nilsdotter frå Nyborg i Fresvik, Leikanger og f. i Aurland 17.2.1849, men utvandra til Amerika i

 

##### (year of his emigration? – 1862?)

 

Andrew og Andrena budde ei kort tid i Cottage Grove township, Dane Co., Wis., men kring 1874 flytte dei til Albert Lea, Freeborn Co., Minn.

 

##### (also lived elsewhere?)

 

men flytte våren 1880 til Fargo, Cass Co, N.D. der Andrew livnærte seg som skomakar («shoemaker»). 

 

##### (what happened later? – one Andrew Rasmuson aged 44, died in Fargo, ND May 16, 1881 and was buried in Riverside cemetery – there is also buried one Eddie Rasmuson aged 4, who died in Fargo, ND May 5, 1881 – Andrew and son Edward with wrong ages? – Andrew’s mother Anna still lived in Fargo, ND in 1890!)

 

Me kjenner til fem born etter Andrew og Andrena:

 

##### (were there more children?)

 

a. Angelina Malena, kjend som Lena Rasmussen, f. i Dane Co., Wis. 27.11.1872,

 

     ##### (listed 1880 – her destiny?)

 

b. Olaus Bernhard Rasmussen, f. i Freeborn Co., Minn. 10.7.1874, d. i Freeborn Co., Minn.

 

     ##### (date of his death? – shortly after birth! – christened Clarks Grove!)

 

c. Bernt Olaus, kjend som Bennie Rasmussen, f. i Freeborn Co., Minn. 5.8.1875,

 

     ##### (listed 1880 – lived Fargo, ND 1891 – later destiny?)

 

d. Albert

 

     ##### (middle name?)

 

     Rasmussen, f.

 

     ##### (exact date and place of his birth? – MN 1877)

 

     ##### (listed 1880 – his destiny?)

 

e. Edward

 

     ##### (middle name?)

 

     Rasmussen, f.

 

     ##### (exact date and place of his birth? – MN Sep. 1879)

 

     ##### (listed 1880 – his destiny?)

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Alle gode tips vil gjera meg til ein lykkeleg person, og eg takkar so mykje på førehand!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein tilleggskommentar om denne huslyden:

 

Då eg i aftes la inn dette emnet, gløym,de eg å nemna at Andrea «Andrena» Rasmussen hadde ei eldre søster Anna Peterson alias Annie Taylor, fødd i Luster 7.1.1848.  Ho reiste visstnok i 1880-åri til Montana og døydde ugift i Ft. Benton, MT 14.10.1935.  Då det kort tid etter vart halde skifte etter ho, er Andrena «Andrena» IKKJE nemnd i det heile.  Dette KAN tyda på at ho var avlidi før, og at det ikkje levde att nokon etter ho!?

 

Det er mykje truleg at det var mann hennar og eine sonen som døydde i Fargo i 1881, men ein eller annan stad må det jo finnast opplysningar om Andrea «Andrena» og dei andre borni hennar!?

 

Eg takkar på ny for alle gode tips om denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.