Gå til innhold
Arkivverket

SF; KINN: Knut Erikson Ramsdal f, i Rognkleiva, Gloppen 1743 når død?


Harald L. Bakke
 Del

Recommended Posts

Eg søkjer opplysningar om når Knut Erikson Ramsdal i Kinn døydde.

 Han var fødd i Rognkleiva i Hyen (Gloppen prgj.) 1743,  gifte seg i Gloppen 25.6.1774 med enkja Anna Olsdtr. Ramsdal, Eikefjord i Kinn og vart gardbrukar der.

Kona Anna Olsdtr. døydde 1800  og i FT 1801 er Knut oppført som 60 år, Enkemann 1. gang, Bonde og gaardbeboer på Ramsdal saman  med sonen Simon Knudsen, 15 år gamal.  https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01058405001345

 

Nokon som veit når Knut Erikson døydde.  Eg finn han ikkje innført i KB for Kinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Aase R Sæther - Gloppen skrev:

Har du greie på døtrene hans; Sofie, Oline, Dorte? Er dei døde før 1801 eller har dei flytta ein annan stad?

 

Mi gransking stoppar med Knut  så generasjonane etter han hans føl eg ikkje vidare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Aase R Sæther - Gloppen skrev:

Same her - men det kunne vere eit alternativ at f.eks ei av døtrene hadde flytta ut av bygda og at Knut hadde følgt etter og døydd der.

 

 Det kan du ha rett i Aase.  Og då er vel Naustdal det mest nærliggande å tenkje på for Gloppen har vel du kontrollen på.  😉

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forresten noko pussig. I skiftet som eg lenkar til, står det at systera Synnøve Eriksdtr er død og etterlet seg ei heil rad med born.

 

Men eg har ei dødsoppføring på henne i 1812 - ? Har du noko om henne?

 

http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11427&idx_id=11427&uid=ny&idx_side=-175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender at det er feil i skifte, men ei så lang rekkje med arvingar, 6 born, vil det vere lite sannsynleg å ramse opp ved eit mistak dersom mora faktisk levde. Dei er også nemnde i utloddinga, så dette er vanskeleg å tenkje seg at det skal vere feil. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har leita etter andre kandidatar og ikkje funne. Det kan også hende at førenamnet eller gardsnamnet er feil; det virkar ikkje som om denne presten har full kontroll heile tida. Men at opplysningane i skiftet skulle vere feil, kan eg rett og slett ikkje tenkje meg; det er mykje arbeid å skrive og rekne ut desse partane, og var det feil, hadde det blitt oppdaga og/eller retta.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.