Gå til innhold
Arkivverket

Peder Johan Robertstad


Reidar Olav Meling
 Del

Recommended Posts

Ein litt avsluttande merknad. Ser at Ann-Mary har funne Sigrid i 1923, ho kallar seg no Roberstad, som broren Ove (i Sigrid sitt tilfelle rett nok utan t før s’en). Sigrid bur her saman med si tante Helene Havig-Gjelseth og sine søskenbarn. Begge barna Ove og Sigrid kallar seg altså Roberstad/Robertstad, medan faren kallar seg Pedersen. Litt spesielt, som før nemnd.

Søk på dette namnet viser at nokre ganske få brukar den opphavlege forma Rubbestad, mange fleire brukar formene Robberstad eller Robertstad. Ingen brukar Roberstad.

 

Mange takk for all god hjelp!

 

 

mvh

Reidar O. Meling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dette være Peder i 1910?

 

https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01036392224104

 

Opplysningene i denne folketellingen var ofte mangelfulle eller unøyaktige, denne Peder står som født i Hardanger, 25.04.1869, med sivilstand s (skilt) eller e (enkemann) , yrke snekker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lars, ja dette var jo den personen som eg og fann som låg nærast «vår» Peder Johan. Men fødd i Hardanger?! Og fødselsåret er altså litt feil, så også med datoen, - ein dag feil! Nei, det er merkeleg at Peder Johan ikkje er å oppdriva i 1910.

 

Kan berre til slutt nemna at far til Peder Johan heitte Peder Josefson Hollund, derav etternamnet Pedersen. Peder Josefson flytta frå garden Hollund til nabogarden Rubbestad. Då eg skreiv Peder Johan Robertstad som overskrift, var jo dette eigentleg feil. Eg trudde altså at det var Peder Johan som etter Olava’s død hadde endra etternamnet sitt frå Pedersen til Robertstad. Men det gjorde han ikkje. Det må ha vore hans 2 barn som fann på denne namneendringa.

 

 

mvh

Reidar O.

Endret av Reidar Olav Meling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Reidar Olav Meling skrev:

Hei Lars, ja dette var jo den personen som eg og fann som låg nærast «vår» Peder Johan. Men fødd i Hardanger?! Og fødselsåret er altså litt feil, så også med datoen, - ein dag feil! Nei, det er merkeleg at Peder Johan ikkje er å oppdriva i 1910.

 

Kan berre til slutt nemna at far til Peder Johan heitte Peder Josefson Hollund, derav etternamnet Pedersen. Peder Josefson flytta frå garden Hollund til nabogarden Rubbestad. Då eg skreiv Peder Johan Robertstad som overskrift, var jo dette eigentleg feil. Eg trudde altså at det var Peder Johan som etter Olava’s død hadde endra etternamnet sitt frå Pedersen til Robertstad. Men det gjorde han ikkje. Det må ha vore hans 2 barn som fann på denne namneendringa.

 

 

mvh

Reidar O.

image.png.21691cfccfabf056f94909d47bedcf70.png

 

I adresseboken for 1911 står han som P. J. Pedersen. Som jeg skrev over kan man ikke alltid stole på opplysningene i FT 1910. At det står fødested Hardanger.. tellerne i Oslo har neppe hatt detaljkunnskap nok til å se forskjell på Hardanger og Sunnhordland.... Og når det gjelder fødselsdato/år har jeg sett mye større avvik enn i dette tilfellet. Jeg tror derfor på bakgrunn av adresseboken at det er "din" Peder jeg har funnet i 1910.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Lars Johannessen skrev:

I adresseboken for 1911 står han som P. J. Pedersen. Som jeg skrev over kan man ikke alltid stole på opplysningene i FT 1910. At det står fødested Hardanger.. tellerne i Oslo har neppe hatt detaljkunnskap nok til å se forskjell på Hardanger og Sunnhordland.... Og når det gjelder fødselsdato/år har jeg sett mye større avvik enn i dette tilfellet. Jeg tror derfor på bakgrunn av adresseboken at det er "din" Peder jeg har funnet i 1910.

 

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.